Skocz do zawartości

Rysiu71

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    working on it

Osiągnięcia Rysiu71

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Rysiu71

    M50i 4.4 V8 530km

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Możecie wierzyć lub nie, ale miałem na tyle dużo rozterek odnośnie konfiguracji, że przeczytałem praktycznie wszystkie wątki dotyczące g05 (może z pominięciem postów z 2018) i bardzo ułatwiło mi to podjęcie większości decyzji. Dopłata do przedłużonej gwarancji, to oczywiście must have, dodatkowa wymiana oleju - jasna sprawa. Samo spalanie nie gra dla mnie aż takiej roli. Tego własnie się obawiam, że to ostatni moment na zamówienia X5 czy ogólnie SUVa w miare osiągalnej cenie z V8. Miałem np. okazje testować XC90 z B6 i nie za bardzo przekonuje mnie polityka downsizingu z kagańcem do 180 km/h. Z V8 miałem do czynienia parę lat temu w S8, do dzisiaj wspominam z uśmiechem na twarzy.
  2. Rysiu71

    M50i 4.4 V8 530km

    Panowie, konfig już w zasadzie gotowy, padła decyzja na 40i, ale serce ciągle woła o zmianę na 50i. Przy uzyskanym przeze mnie rabacie różnica między dwoma samochodami wyniesie jakieś 80k zł, czyli za dużo żeby szybko zmienić decyzję i za mało żeby kategorycznie je skreślić (jak X5M). Samochód chce zostawić na dłużej i zatrzymać jako "rodzinnego" SUVa, ale pierwsze 3-4 lata będzie służył jako samochód codziennego użytku, głównie do miasta 70%/80%. To co mam w głowie to ewentualna awaryjność silnika 50i i nieznany mi względem bardziej cywilnego 40i koszt serwisu. Handlowiec BMW podczas chwili szczerości w naszej rozmowie rzucił jedno zdanie, które zapadło mi w pamięć "serwis tylko zaciera ręce żeby tylko otworzyć v8. Wiadomo, auto do najtańszych nie należy, ale zbyt kosztowna naprawa i eksploatacja mogą skutecznie zepsuć fun z V8 :roll: Czy oprócz tarcz i klocków jest coś na co szczególnie powinienem zwrócić uwagę ? Pytam pod kątem wspomnianej eksploatacji / awaryjności. Inna sprawa to same właściwości jezdne, niestety w żadnym salonie z którym się kontaktowałem nie ma dema 50i bo jak usłyszałem jest to egzotyk, więc nie miałem możliwości bezpośredniego porównania. 40i zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażanie, ale pytanie na jak długo ? :wink: Kończąc wywód - czy ktoś z Was miał okazję jeździć i porównać do siebie 40i i 50i ? Jakie są Wasze odczucia względem samych silników ?
  3. Rysiu71

    Rabaty na g05

    To ja podzielę się moimi doświadczeniami z ostatnich tygodni. Wysyłałem zapytania na konfig 40i, żeby nie bawić się w przebijanie maili przedstawiłem ofertę którą otrzymałem październiku (wtedy robiłem pierwsze przymiarki do X5) czyli 13% przy finansowaniu BMW promo i 16% przy finansowaniu własnym. Z odpowiedzi które otrzymałem większość oferowała oferty gorsze lub wyrównanie. W 2 przypadkach dostałem lepszą ofertę na leasing promo czyli 14% i 17% przy finansowaniu własnym (choć z kalkulacji którą załączali wychodziło 16,5 % :lol: ).
  4. Panowie Proszę o sprawdzenie tego mietka : VIN : WDDGF56X18F182269 http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-c-klasa-mercedes-benz-c-klasa-350-amg-stan-idealny-okazja-ID6yc5Cf.html#e76258d45f wiadomo, że była przygoda, pytanie tylko jaka :)
  5. Panowie proszę o sprawdzenie e92 wbakg7c5xbe599352 http://allegro.pl/show_item.php?item=5672590769#1e69141a4b ktoś już zdaje się o niego pytał ale takie informacje http://www.salvagedb.com/search?q=Wbakg7c5xbe599352 mało mnie urabiają. Wiem od właściciela, że autko dostało strzała w przód - zderzak, zwinięta maska, i trafiona szyba. Reszta podobno była ok, silnik, słupki i boki całe. Koleś mówi, że wyglądało to jakby auto wjechał pod belkę. Interesuje mnie tylko wypis od kogoś kto ma konto na autocheck albo carfax, jeśli brak to będę się sam musiał szarpnąć. Pozdrawiam.
  6. Bry ! Proszę o sprawdzenie autka BMW 328i http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-super-stan-i-wlasciciel-CID5-ID9FVXZ.html#7450e13d37 VIN :WBAWB33559P136767 auto podobno po malym rowie (z chęcią zobacze jak małym :P )
  7. Panowie, żeby była jasność sytuacji, nie napalam się jakoś specjalnie na to auto. Zdaje sobie sprawę, że cena jest ostro zaniżona i dlatego pytam co sądzicie o tej furce. Zależy mi przede wszystkim na opiniach na co zwracać uwagę. I czy na wstępie takie "perełki" odrzucać, czy może warto się przejechać i spawdzić w ASO dany egzemplarz. Nie bardzo rozumiem porównywanie cen "nieuszkodzonych" (bo oczywiście tak nas zapewnia sprzedawca) samochodów z salonu z PL (gdzie wiadomo, że ceny są mówiąc delikatnie wysokie) do jakby nie patrzeć łupniętego samochodu z USA (gdzie cena na dzień dobry jest niższa) choć oczywiste jest, że jest więcej "ale" i jest to bardziej ryzykowny zakup.
  8. Panowie, poza falą mało śmiesznego hejtu to widzę, że merytorycznie nie macie za dużo do powiedzenia (gdyby było śmiesznie to bym się pewnie nie odezwał :) ). Nie tyczy się to oczywiście kolegi Bronx_l, ja tego malowania nie widzę, ale skoro mówisz, że tak jest to wierze w wprawione oko eksperta :P Dobra a wracając do tematu to rozumiem, że cena jest mocno zaniżona, tak ? Patrzyłem co prawda na to co jest w ofercie na naszych bidnych stronkach (allegro i olx) i za dużego porównania mówiąc szczerze nie miałem, ale w Niemcowni na mobile czy autoscoutach ceny pi razy drzwi są podobne więc nie widzę w tym jakiejś turbo okazji, stąd moje pytanie. A co do e90 przed liftowego nie byłoby problemu najmniejszego poza jednym mankamentem, granicą jest rocznik 2009 z uwagi na leasingowy sposób finansowania. Dziękuje i czekam na odpowiedź kogoś bardziej zabawnego albo bardziej obcykanego w temacie :cool2:
  9. Jest to mój pierwszy post na tym forum, bo zasadniczo niedawno natrafiłem na Was w sieci, a więc na wstępie witam wszystkich serdecznie. Na bęben chciałbym wrzucić tego oto osobnika : http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-coupe-e92-2011-lci-m-pakiet-full-opcja-CID5-ID9HOtw.html#b63645fa08 i posłuchać waszych opinii na temat samej oferty jak i ceny. Cena w dwa dni zjechała z 83 900 do obecnej : 79 900 zł. Na forum wygrzebałem, że ktoś go już sprawdzał po VIN'nie: viewtopic.php?f=44&t=186938&hilit=e92+335i&start=3780 Fotek nie wrzucam, bo już raz zostały załączone w poście w powyższym linku. Z wczorajszej rozmowy z właścicielem dowiedziałem się tyle, że samochód miał robione wszelkie wymiany tego co "wyskoczyło na komputerze" tj. klocki tył, przód, wymiana oleju z filtrem. O wystrzelonych poduszkoach się niestety nawet nie zająkną. Re: autocheck.com - tylko samochody z USA !!!! Postby KW_ » 23 Apr 2015 21:50 Poza wywaleniem większości poduch nie wygląda to źle: Autocheck: Vehicle: 2011 BMW 3-Series 335i (WBAKG7C5XBE801803) Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail 09/08/2011 CA 120 mil Motor Vehicle Dept. ODOMETER READING FROM DMV 09/13/2011 IRVINE, CA Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL 09/22/2011 IRVINE, CA Motor Vehicle Dept. TITLE (Lien Reported) 06/12/2012 PASO ROBLES, CA Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL 05/20/2014 IL Auto Insurance Source REPORTED AS INSURANCE LOSS - VEHICLE DISPOSED OF BY INSURER 05/20/2014 CA 55,590 mil Auto Insurance Source VEHICLE REPORTED AS TOTAL LOSS 05/20/2014 Auto Insurance Source VEHICLE LOSS CAUSED BY COLLISION 05/20/2014 SANTA BARBARA, CA Police Report ACCIDENT REPORTED (Case #:14-35450) MULTIPLE IMPACT COLLISION AIR BAG DEPLOYED VEHICLE WAS TOWED 06/18/2014 CA Motor Vehicle Dept. TITLE SALVAGE (Leased Vehicle) NOT ACTUAL MILES; POSSIBLE TOTAL LOSS - VEHICLE TITLED/REGISTERED TO AN INSURANCE COMPANY Opis na Copart: Pozycja nr 21630184 - 2011 BMW 335I Wartość rzeczywista (ACV): $37 506 USD Koszt naprawy: $0 USD Tytuł: stan/typ: CA SALVAGE CERTIFICATE Licznik przebiegu: 0 NOT ACTUAL Uszkodzenia główne: FRONT END Uszkodzenia dodatkowe: VIN: WBAKG7C5XBE801803 Styl nadwozia: COUPE Kolor: WHITE Silnik: 3.0L 6 Napęd: REAR-WHEEL DRIVE Cylindrów: 6 Paliwo: GAS Kluczyki: YES CA - BAKERSFIELD Data licytacji: 07/11/14 Data wystawienia: 05/27/14 Fotki:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.