Skocz do zawartości

despine

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 323

Osiągnięcia despine

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Warto bylo tyle rzeczy wymieniac by sprobowac wyeliminowac usterke ktora wystepuje przez 2 minuty na zimnym w 22 letnim silniku?
  2. Jaki stary kapec.. klasyk, young timer, szczyt techniki, połowa auta ma juz wymienione wadliwe oryginalne elementy na markowe porzadne czesci febi, przeciez to auto nabiera na wartosci :P
  3. No dobrze, niech będzie że był to celowy zabieg redukujący tarcie, w N46 w takim razie wpadli na bardziej genialny pomysł i tam zastosowali natrysk oleju na denko tłoka i ścianki cylindrów od góry poprzez uszczelniacze zaworowe w celu poprawy smarowania :mrgreen:
  4. despine

    Błąd p0171 na lpg

    sprawna diagnoza to juz prawie sukces, do dzieła! :wink:
  5. doktor to glut ktory zakleja juz trupa, a ceratec czy MoS2 nie zaszkodza a po jakims czasie moga w jakims stopniu zniwelowac naturalne zuzycie
  6. Pojezdzij chwile na tym co Ci mechanik wlał, wlej pozniej TITAN SINTOFLUID SAE 75W-80 i smialo mozesz dolac https://liquimoly.sklep.pl/517-dodatek-do-oleju-przekladniowego-02l.html?gclid=Cj0KCQjw3v6SBhCsARIsACyrRAnbucGPvM4Tf4Ly7EOcE_uB55JQFn5GEX_rbTbzvr90aGbrPGHjPmUaAk66EALw_wcB ewentualnie 100ml ceratec Liquimoly, pozniej to juz tylko wymiana/regeneracja
  7. M52tu nawet skatowane w zasadzie nie bierze oleju S 54 z wyżyłowanej M3 takze nie ma problemu z braniem oleju, pomiedzy m54b30 dzieli je ponad 100km i tylko 200cm3 pojemnosci roznicy. teori o sportowych pierscieniach to ja jeszcze nie slyszalem :D
  8. Padne zaraz na zawal czytajac jakie to ludzie maja problemy z samochodami ktore maja tyle lat kosztuje takie pieniadze a wszystkie te usterki widac na zdjeciach :shock: :shock: :shock: :shock:
  9. A czy uklad wisko + elektryczny nie powinien byc bardziej wydajny jednoczesnie dla klimatyzacji jak i dla chlodzenia silnika niz sam elektryczny?
  10. Abstrachujac od przyczyn których może byc wiele to ograniczyłbym jazdę dopóki nie rozwiążesz problemu. Uboga mieszanka zwiększa mocno temp spalin i mocno dostaje po tyłku uszczelka pod głowica sama głowica czy zawory a widzę ze jesteś świeżo po remoncie to szkoda byłoby drugi robić ;)
  11. despine

    323 problem z wentylatorem

    Tak można go obrocic bez oporu Mam tylko elektryczny wentylator, jezeli włącza się przy klimatyzacji a nie rusza automatycznie na temp plynu chlodzacego to moduł nadal moze być uszkodzony?
  12. despine

    323 problem z wentylatorem

    Witam, mam problem z wentylatorem chlodnicy silnik jakis czas temu przy jezdzie na wlaczonej klimatyzacji osiagnal temperature powyzej 100 stopni co nigdy nie mialo miejsca i zawsze zwiastowalo awarie, po wylaczeniu klimatyzacji sie schlodzil Niestety teraz temp silnika dochodzi do 108 stopni na postoju i wentylator raz pracowal raz nie, dosyc slabo i na krotko za nim ochlodzil chlodnice teraz w ogole sie nie wlacza, temp bloku silnika 100 C, temperatura na wyjsciu z chlodnicy 99 C wiec wg tego czujnika powinien sie juz uruchamiac a wentylator nie rusza kompletnie, bezpieczniki wporzadku, gdy wlacze klimatyzacje wentylator rusza ale nadal nie jest w stanie skutecznie schlodzic chlodnicy probowalem inpa odpalic wentylator ale nie chcial ruszyc Czy jezeli modul wentylatora by sie zepsul to czy powinien on ruszac po wlaczeniu klimatyzacji? jak ugryzc ten temat?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.