Skocz do zawartości

Dark223

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW Serii 3 E46
    BMW Serii 5 E60
    BMW Serii 5 F10 Aktualne

Osiągnięcia Dark223

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, posiadam fabryczne podświetlenie pod listwą na drzwiach, w klamkach, w schowkach drzwiowych, koło lampek do czytania (z przodu i z tyłu) oraz w podłokietniku. BMW F10 z 2010 roku, 520d automat. Niestety nie ma regulacji w menu. Tylko koło świateł. Chodzi o to, że fabryczne słabo świeci pod listwami w drzwiach, chciałbym żeby świeciło to lepiej. Kolor wnętrza mam czarny. Pół skóry. Czy da się poprzez kodowanie zwiększyć moc oświetlenia? Myślałem o dodaniu czegoś co odbija to światło dać do środka w te listwy :D ? Proszę o propozycje. Wymiana na niefabryczne Ambient kosztuje 1000zł, same ledy 500zł plus robota. Te fabryczne mi pasują tylko żeby mocniej świeciły pod listwami w drzwiach.
  2. Kiedyś przy wymianie bezpiecznika od regulacji siedzenia pasażera też wyleciał mi jeden bezpiecznik i go nie włożyłem ale po instrukcji nie miał żadnego oznaczenia jak by zapasowy.
  3. Dodam że ładowarka nie podłączona czy inne pierdoły, jedynie pendrive wczorazj odłączyłem może to on żre prąd? Dostępu komfortowego nie mam więc to nie wina klamek, błędy były w module JBE i FEM ale to przez błędy z aku, teraz się nie pokazują.
  4. Witam, posiadam BMW 520D F10 2010r 184KM Automat. Akumulator oryginał BMW od początku rok produkcji 2010r, przebieg 250.000 Od pół roku wyskakiwał mi coraz częściej błąd o podwyższonym wyładowaniu aku, lub niskim napięciu aku podczas postoju, nie było info o wymianie aku nigdy oraz auto zawsze paliło na dotyk ale odcinało światła powitalne, wewnątrz oraz zewnątrz przed odpaleniem. Chciałem wymienić aku, w Bimmer Tool pokazywało sprawność na poziomie 70% póżniej już 60%. Naładowanie aku od 29 procent do 40%. Prostownikiem AGM po 10 godzinach naładowanie 45% procent, światla powitalne palily sie ale na drugi dzien juz znowu błędach i po wyłączeniu zapłonu naładuj akumulator. Wczoraj zrobiłem adaptację aku w bimmer Tool że wymieniłem na nowy i co wszystko śmiga. Stan naładowania wczoraj spadł do 68 procent. Dzisiaj z rana 70 procent stan naładowania. Napięcie podczas jazdy 14 do 14.8. Czy to wina klemy IBS ? Nie chcę nuepotrzebnie wymienić aku jak wielu już a pozniej okazuje sie klema czy regulator, alternator.
  5. AGM, wymieniam na Varta Start Stop Plus Agm G14 - 95Ah 850A P+ :)
  6. Witam, posiadam BMW F10 2010R 184 KM 2.0D AUTOMAT Bez systemu start stop a więc nie musi być AGM? Oryginalny mam z 2010roku i w tym roku już jest do wymiany.
  7. Chcę kupić Carista ale widzę nie działa pod F10. Jaki polecacie do 150zł ?
  8. Witam, posiadam bmw f10 i jak mam się podłączyć pod telefon jak tam jest wejście rj45 a nie usb? Przejsciówka ?
  9. Okej czyli w serwisie po wyzerowaniu czujnika powinno być ok? W inpa nie wiecie czy nie ma takiej opcji?
  10. Witam, posiadam BMW E61 2008r N47 2.0 177KM automat. w bttool pokazuje mi błędy pokazane na załączonym screenie. https://photos.app.goo.gl/Gd9nzUsCeoR84Qqy5 4D03 czujnik ciśnienia spalin 41BA licznik spalin czujnik ciśnienia Wymieniłem czujnik ciśnienia spalin w serwisie na używany oryginał bmw i błąd znowu się pokazał. Przy wymuszonej regeneracji czyszczenie dpf przebiega prawidłowo. W serwisie powiedziano mi że po skasowaniu błedu powinno się jeszcze wyzerować czujnik. Nie widzę takiej opcji nigdzie. Dzięki za pomoc, pozdrawiam.
  11. Dzięki, tak też zrobiłem, skasował się popiół oraz sadza i dystans do wymiany się wyzerował. Oby błąd już nie wyskakiwał bo dpf jest jeszcze ok, auta nie muli, gdyby był zapchany całkiem już to i inna kontrolka się zapali czy tylko ta pomarańczowa particle filfter ?
  12. Dzięki wielkie za pomoc, reset adaptacji bez ingerencji po prostu pokaże w komputerze że dpf został wymieniony na nowy ? :) dpf się nie skończył, auto chodzi normalnie, nie muli itp, raz na jakiś czas wyskakuje ta kontrolka, nic poza tym. Po wypaleniu sadza 0g. Popiół 60g.
  13. No dobrze ale co z kontrolką dlaczego się zapala particle filter ? Popiół jest efektem wypalenia sadzy i będzie tylko jego przyrost, a dystans pokazuje od ostatniej regeneracji a nie do regeneracji
  14. Witam, wymusiłem regeneracje na autostradzie i sadzy zostało 0g a popiołu dalej ponad 60g. Kontrolka po skasowaniu zapala się dalej raz na ileś. Witam, panowie, posiadam E61 2008r n47 2.0 177km i przez miesiąc jeżdziłem po samym mieście. Przebieg 230000 tys km. Wyskoczyła pierwszy raz kontrolka od paru lat particle filter. Kontrolka zapala się po rozgrzaniu silnika do 90 stopni za każdym razem jadąc po mieście. Jeżdziłęm ostatnio na trasie około 1000km ale dalej się zapala kontrolka. Kupiłem kabel, od właściciela programu dostałem kod za co bardzo dziękuje jeszcze raz i pokazało błędy związane z dpf. popiół 64g sadza 21,9g reg zaplanowana V Dystans do regeneracji 430km. Wymusić regenerację? Rozumiem że popiołu jest sporo i może wymagać to przeczyszczenia filtra w serwisie ? Dzięki za pomoc, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.