A więc tak po wymianie świec i cewek przejechałem autem jakieś 1000 km. Zastosowałem też dodatek, który czyści układ paliwowy. I co mogę powiedzieć? Wydaje mi się że silnik na biegu jałowym po zastosowaniu dodatku faktycznie pracuje "równiej" Problemów z zapłonem brak, auto jeździ jak trzeba ale błędy z NOX wracają. Nitrogen oxide sensor electrically Code: 002AF4 Nitrogen oxide sensor lambda Code: 002AF2 Nitrogen oxide sensor power supply Code: 002AF6 Nitrogen oxide sensor Nox signal Code: 002AF9 Do tego doszły jeszcze dwa błędy związane z katalizatorem lub sondą lambda. AfterCat 02 sensor trim control, bank 2 Code: 002C7F 02 AfterCat sensor system check, bank 2 Code: 002C6C Czy istnieje szansa że te dwa ostatnie błędy powoduje niesprawny NOX? Jeśli nie to co może być ich przyczyną? Lejacy wtrysk/wtryski, niesprawna sonda lambda?