Skocz do zawartości

diax126

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d

Osiągnięcia diax126

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Też będe za niedługo wymieniał płyn chłodniczy bo nigdy chyhyba nie był wymieniany tylko ewentualnie dolewany. Gdzie znajduje sie ta śruba w bloku ? Mógłby ktoś wskazać na REALOEM ?
  2. Ten zaworek to pozycja 1 z linka poniżej ? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DL81-EUR-11-2000-E39-BMW-530d&diagId=11_2337 Pod maską gdzie go mogę odnaleźć ? w okolicach turbiny czy zupełnie gdzie indziej ? Rozumiem że przepływomierz reguluje ewentualnie dawkę paliwa? w żaden sposób on nie reguluje turbinki ?
  3. filmik z postoju (na rozgrzanym silniku oczywiście), jakbyś mógł ocenić czy tutaj wszystko OK ? Ewentualnie czy coś rzuciło Wam się z tych odczytów. Wie ktoś może dlaczego cały czas pojawiał mi się jakiś Error w INPIe? problem z komunikacją czy coś ? A w jaki sposób mogę zweryfikować czy przepływka działa prawidłowo ?
  4. Dzięki :) Chociaż bardziej mnie martwią wskazania z INPY (analog 2) oraz ten kod: 2) 7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator; bo chyba one będąmiały większy wpływ na przyśpieszenie :P
  5. Panowie, Borykam się od tygodnia z problemem słabego, a nawet można powiedzieć braku przyśpieszania mojej buni. Pod linkiem: znajduje się filmik z data live z INPY. Na płaskim, z rozgrzanym silnikiem, pedał gazu wciśnięty do podłogi, standardowy D tryb skrzyni.Błedy jakie przeczytałem z INPY: 1) 1152 Electric fan 2) 7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator 3) 7669 Electronic car immobilisation system (EWS) 4) 13573 glow device Czy może ktoś poradzić co jest przyczyną, gdzie szukać ? Przepływka ? coś z turbiną? Z góry dzięki
  6. Dzieki, ale jakiej firmy ? Bo z tego co widzę do 530d to chyba po 2/3-stówki chodzą. Są jeszcze jakieś Meyle gdzie na alledrogo pisze że w pudełku są Corteco prawdaź to ? brać ?
  7. No to już jakiś konkret skoro tylu userów się wypowiedziało jedngłośnie :P A pytanko można jakieś zamienniki kupić albo używane ? czy koniecznie corteco ?
  8. No to na to bym nie wpadł. OK dzięki za sugestie :) zobacze jak bede miał czas.
  9. Powaga ? Bo takie chrobotanie objawia się tylko jak przełącze skrzynię na R oraz jak będę miał wciśniety hamuelec przy zimnym silniku. No ok zobacze jak będę dysponował trochu czasem.
  10. Nieee :P Kupiłem jak miałem problem, dokładnie Vartę 100Ah :) tylko chciałem zamknąć temat gdyby ktoś w przyszłości miał podobny problem... sry za zwłokę :)
  11. Witam, Mam taki niepokojący problem z autem i nie wiem na ile jest on poważny. Otóż, na zimnym silniku gdy wrzuce R (bieg wsteczny) i trzymam nogę na hamulcu to skrzynia zaczyna chrobotać. Przy zwolnieniu hamulca problem znika częściowo tzn dalej utrzymuje się ale tylko przy małej prędkości (na biegu bez gazu) i chrobotanie nie jest tak wyraziste jak przy postoju. https://www.youtube.com/watch?v=ukQ8pucqJO0&feature=youtu.be Problem nie występuje na innych przełożeniach oraz po rozgrzaniu. Czy może ktoś spotkał się z podobnym problemem ? Czy problem wymaga natychmiastowego wyeliminowania, czy może poczekac np do wiosny ? Z góry dzięki za wszelką pomoc.
  12. Rzeczywiście aku był szmelc, po wymianie na nowy wszystko ok :)
  13. Rozwiązaniem problemu była wymiana koła pasowego :)
  14. I tam mogę znaleźć jakieś bezpieczniki odpowiedzialne za "moją przypałość" ?
  15. Panowie a takie pytanie... Czy powyższe moje problemy mogą być spowodowane kijowym aku ? Ładowałem go prostownikiem mikroprocesorowym no i pięknie ma 12,67 V po godzinie od rozłączenia od łądowania. Po podłączeniu do auta... raz zakręcił z niepowodzeniem... i przy spoczynku napięcie 9,78 V.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.