Skocz do zawartości

Deadpool

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46

Osiągnięcia Deadpool

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Niedawno zakupiłem e46 98r 2.0l 150 koni benz. Po odkreceniu korka/wyjeciu bagnetu słychać wycie. Przy delikatnym naciśnięciu gazu na wolnych tez słychać dziwny dźwięk. Wiadomo odma do wymiany. Aczkolwiek obroty nie wariują moc trzyma tak mi się wydaje żadnego palenia oleju ani nic z tych rzeczy. Chciałbym teraz wymienić olej i filtr oleju ponieważ mam to już na miejscu a odmę z przewodami chciałbym wymienić za miesiąc/dwa. Nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na następujące pytanie: Czy przy wymianie odmy wraz z przewodami trzeba spuszczać z silnika olej? Wyczytałem że w dieslach nie trzeba, ale o benzynach konkretnego info nie znalazłem. Wnioskuję z tego wszystkiego co się naczytalem o odmach ze nie trzeba spuszczac oleju. Czy ktos mógłby potwierdzic lub zaprzeczyć?
  2. 1 457 437 003 jeszcze inny, i badz tu czlowieku madry... no ale wyglada na to, ze ten bedzie ok, dzieki serdeczne
  3. Witam wszystkich, Na wstępie zaznaczam, że szukam tego info już od dłuższego czasu... Sprawa wygląda następująco. Kupiłem komplet filtrów, po sprawdzeniu w domu wyszło mi na to, że chyba filtr oleju sprzedali mi nie taki jak trzeba. Kupiłem BOSCH 1 457 429 252. Wyczytałem w necie, że końcówka powinna być 102 a nie 252. Czy zanim pojadę się awanturować w sklepie o zły filtr moglibyście pomóc mi znaleźć ten właściwy? Czy jest to któryś z tych dwóch a może zupełnie inny? (e46, 98 rok pazdziernik, 150 koni, benzyna, sedan) numer katalogowy części ze strony BMW 11 42 7 512 300 Br.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.