Skocz do zawartości

RobertWest

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RobertWest

  • Urodziny 18.01.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2005 N46B20
  • Lokalizacja
    Starogard Gdański

Osiągnięcia RobertWest

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Przyszedl i na mnie czas, padl kolejny aku - stary nie wytrzymal mrozow; poprzedni mechanik wrzucil jakiegos Hertza 62Ah i zdechl po roku - poszedl do reklamacji. Teraz w aucie siedzi zastepczy, ale chce zakupic nowy - i tu moje pytanie - czy 55Ah bedzie wystarczajacy? taki mam aktualnie zakodowany w aucie, a nie wiem czy 70Ah AGM zniesie duzo krotkich odcinkow ( auto uzytkuje glownie mama, ja mieszkam w UK i jezdze od swieta). Aku bedzie od razu zarejestrowane w elektronice Auto to BMW E90 320i 2005 bez start stop i odzysku energii z hamowania. Pozdrawiam
  2. Zmieniam co 10kkm albo co roku, zależnie co wypadnie pierwsze bez wyjątku w każdym aucie ;) Nad normą LL-01 też myślałem, ale wszystkie oleje które sprawdzałem miały LL-04. Nic, czeka mnie przekopywanie sklepów w poszukiwaniu
  3. Witam Koledzy, doradźcie; bo nie znalazłem nigdzie jakiegoś konkretnego info E90 320i Nalot 178kkm Ubytki oleju: w normie i bez dolewek od wymiany do wymiany (odpukać), puszcza oring na cyl 3, ubytki niezauważalne Poprzedni właściciel robił głowicę z uszczelniaczami i wymienił pierścienie Do tej pory lałem Valvoline, chyba SynPower 5w30 z norma BMW LL-04, ale ze względu na temperaturę pracy silnika korci mnie zalać przy następnej wymianie 5w40 - czy warto kombinować czy zostać przy 5w30? Vanos i Valvetronic nie zaczną dokazywać przy takiej zmianie? SynPower MST 5w40 wg karty charakterystyki ma aprobatę BMW LL04 Pozdrawiam
  4. Tak, gładkie. Na razie idzie standardowy zestaw, w przyszłym roku będę się zastanawiał nad swapem na większe, ale mam na chwilę obecną trochę innych wydatków plus w planach założenie radia z usb, więc ten temat spadł na niższe miejse na liście
  5. Dziękuję wszystkim za porady. Po konsultacji z Maćkiem wybór padł na: Tarcze przód:Zimmerman Klocki P+T:Textar Czujniki:ATE Jak zamontuję, zdam relacje jak ten zestaw się sprawuje
  6. To Twojego autka bierz textara. Ja na tyl za jakiś czas będę zakładał. Przód wymieniałem i tarcze wlecialy ori ale u mnie 3.0. Poza tym odezwij się to Pana Maćka z czescidobmw.pl. ja tam przed każdym zakupem konsultuje mailowo i zawsze wszystko ok. BTW. Texas troszkę pyli,ale za to brak piskow i innych takich chociaż dużo zależy od montażu tutaj. Dzięki kolego za szybką odpowiedź. Też typowałem Textara, wiadomo - jakieś pylenie zawsze będzie, ale wole to niż często opisywane 'drewniane' czucie hamulców. Teraz jeszcze tarcze, pójdę za Twoją radą i napiszę do Pana Maćka. Pozdrawiam
  7. Witam koledzy. Stoję obecnie przed dylematem- jakie tarcze i klocki wybrać. Przeczytałem cały wątek ( tak, 92 strony) i wiem jeszcze mniej niż na początku. Mianowicie, czeka mnie wymiana tarcze + klocki przód i klocki tył. Na początku planowałem założyć ATE, ale po podzielonych opiniach o tarczach i info o pyleniu klocków, zrezygnowałem. I zastanawiam się, czy dobrym wyborem będą: Wariant 1- Tarcze Zimmerman gładkie i klocki Textar P+T (jak jest na nich z pyleniem?) Wariant 2- Tarcze TRW i klocki TRW P+T. Wariant 3-Tarcze ATE gładkie + klocki Textar P+T Jazda spokojna, bez szaleństw. Nie chcę ceramicznych klocków, bo hamowanie na nich podobno gorsze od zwykłych. Zwykłe klocki jak najbardziej ok o ile pylenie będzie w granicach normy, a z czego czytałem o ATE, to felgi czarne w moment. Pozdrawiam !
  8. Witam. Jestem nowy na forum. Czytam od dawna, ale dopiero dziś się zarejestrowałem, żeby podzielić się rozwiązaniem problemu w moim przypadku. Otóż przyczyną były kawałki plastiku blokujące zawór zwrotny w podstawie filtra( zauważyłem to dopiero podczas wymiany uszczelki podstawy, bo jakiś magik uszczelnił ją silikonem i wyglądało to tragicznie). Poprawa przy rozruchu nastąpiła od razu, teraz pozostaje mi poobserwować go jakiś czas czy nie będzie jakichś innych cudów. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.