Skocz do zawartości

MACKA7

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Klucze

Osiągnięcia MACKA7

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam pytanie w moim e34 525 tds '96r z klimatyzacją (płynna regulacja nawiewu), jak włączę nawiew na maxa to chyba coś nie tak, a mianowicie niby wieje i chłodzi ale ten nawiew jest jakiś słaby, w passacie b4 kolegi jak chodzi klima to palce marzną a z kratek wichura, a w moim poprostu dmucha. Co może być nie tak, filtr kabinowy wymieniałem pół roku temu, klima dopiero nabita, a upał za oknami. W jednym z warsztatów powiedziano mi że trzeba przeczyścić nagrzewnicę czy coś w tym rodzaju, dużo roboczogodzin a co za tym idzie duży koszt około 650 zł. Lekka przesada za czyszczenie, tak mi się chyba wydaje.
  2. Tyle to wiem że pójdzie w atmosfere, ale gość był od napełniania a nie od naprawy klimy, a wcześniej niewiedzialem że się nie włączy.
  3. Witam piotrek1. Mam do ciebie pytanko odnośnie klimatyzacji w e34 (525tds touring z 96 r. z tzw klimatronikiem 3 pokrętła i 9 przycisków) bezpieczniki OK, przekaźnik OK, układ szczelny napełniony czynnkiem, sprężarka włacza się tylko po połączeniu + z wtyczką na spężarce. Koleś co mi napełniał klimatyzację mówił coś o czujnikach wysokiego i niskiego ciśnienia w układzie ale nie wiedział gdzie one są, ale przypuszczał, że one mogą za to odpowiadać. NO I WŁAŚNIE GDZIE ONE SĄ lub co zrobić jeszcze by zaczęła działać po naciśnięciu przycisku w środku a nie kombinowaniu z kabelkami w przekaźnikach (bo taki sposób opracowałem).
  4. No i o taką odpowiedź mi chodziło, teraz udam się do znajomego elektronika lub coś w tym rodzaju, i sam sobie skombinuje akie cudeńko tylko troszkę taniej. Jak się uda oszukać przeznaczenie choc na kilka miesięcy to i tak dobrze. Regenerację pompy planuje ale może jeszcze nie w tym półroczu. Cześć
  5. Dzięki za linki do stron które czytam i mało co rozumiem, nie mam zdolności elektronicznych i jest to czarna magia dla mnie. Jeśli możesz to prześlij jak zrobiłeś tą płytkę tak bardziej obrazowo, żebym szedł do znajomego co ma trochę cyny i lutownice i w prosty sposób mu przekażę schemat z którego zlutuje mi to co jest potrzebne. Z góry dziękuję. :modlitwa:
  6. Cześć. kupiłem jakiegoś kompa za 20 zł wkładam go do siebie 525tds '96 i działa bez żadnych przeróbek zasilania, ale wyskakuje pppp. Jak możesz to przybliz mi sposób przeróbki go tak żeby wszystko było OK. :cool2: :modlitwa:
  7. Witam, śledzę temat bo od niedawna zaczął mnie dotyczyć. Jeździłem od mechanika do mechanika słuchając porad, w międzyczasie przeczyściłem rozrusznik, zregenerowałem alternator, akumulator nie jest super ale daje radę, a problem jak był tak jest. Prawdobodobnie (a nawet na 99%) to będzie pompa, już miałem kupować cudo z alegro. ALE i nagłe olśnienie najzwyklejsze ściągnięcie czujnika temperatury jest pod kolektorem ssącym między 4 a 5 wtryskiem taka czarna wtyczka (nie biała) i jak dotąd bomba pali na dotyk. Jest tylko jedno ale..., czy to nie wywoła nieporządanych skutków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.