Witam od jakiegoś czasu borykam się z problemem polegającym na spadania ciśnienia wstępnego paliwa. Trochę danych pompa progów regenerowane w Brześć pompa w baku nowa nowy filtr paliwa regulator za filtrem był zmieniany na używek ale trzymająca ciśnienie lepiej niż u mnie teraz jest regularnie paliwa z manometr em i skręcone. Przepływa podaje ponad 1000 jednostek turbo ładuje elektrozawory wymienione podciśnienia wężyk tez. Przymierzam się wymienić przekaźnik pompy bo styk wew był pod czarni ony trochę przeczyszczające jest ciut lepiej. I teraz co się dzieje na luzie inna pokazuje 4.24 cis pre i ciśnienie spada aż do 3.2 (nawet na zaślepki onym weź powrotnym) testowane na 25 pompa i ciśnienie opada względem obrotów nie obciążenia i np na 3 przy końcu jest 3.2-3.0 a na 5 przy 1.500 jest 4.24 pełen gaz. Auto nie dym nie wali olejem korekcję są na 4 blisko zera a na 2ch 1.7 + i 1.6- Głowa juz pęka od tego co może być jeszcze w tym. dodam że jest ews z manuala ale to chyba nie przeszkadza .. poza tym ze brak tempomatu. I pojawia się czasem błąd fan moment reduCtion. wiec co tu jest grane ...