Skocz do zawartości

GOFER-ONE

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320D E91 , 120D E87 - 2006r.
  • Lokalizacja
    Kraśnik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia GOFER-ONE

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki,
  2. Witam wszystkich , posiadam bmw x1 e84 silnik N47S1 .Kupiłem kabel z przełącznikiem który bez problemu łączy się z telefonem i bimmer-tool a nie mogę się połączyć z komputerem i inpa ani ISTA. Komputer chodzi na windows XP, inny kabel widzi inpa i ista ale nie widzi samochodu -co jest nie tak ?
  3. Witam , zmieniłem telefon i nie mogę się połączyć z autem kupiłem nowy adapter ,bo mam usb c i lipa ,wróciłem do starego telefonu i starego adaptera przez który wszystko działało i też lipa .W czym może być problem? Dodam że Btool łączy się z adaptetem na obu telefonach ale z samochodem już nie.
  4. Ja również poproszę o kod do potestowania- dzięki.
  5. Naprawdę nic nikt?
  6. ISTA pokazuje: TCU:Fault,Bluetooth interface TCU:Telematics fault Dodam że bluetooth sparowany z telefonem i wszystko normalnie działa.
  7. Witam , mam podobny problem i też nie mogę go rozwiązać . Może ktoś coś podpowie?
  8. Mam wielką prośbę o linka DVD 2 na priv.
  9. Jak zdejmiesz osłonę pod silnikien to go zobaczysz pod fotelem kierowcy.
  10. Pytanie dlaczego się nie otwierały do końca?
  11. Po włożeniu kluczyka sterownik w turbinie ustawia się w odpowiedniej pozycji , jeśli nie może to powtarza to kilka razy i przestaje a na kompie zapisuje się błąd .Podłącz auto pod komputer i odczytaj błędy.
  12. Tego nie wiem , ale po reklamacji turbina wstaje od 1700 obr. czyli tak jak powinno być.
  13. Niech fachowcy zajrzą do zmiennej geometri bo łopatki w tych turbinach są tylko wciśnięte i delikatnie zakute i po jakimś czasie lubią się zluzować .Najlepiej jest je odpowiednio ustawić i pospawać tigiem.
  14. Tą turbinę którą kupował kumpel miałem w ręku i jak najbardziej funkiel nówka nie śmigana ,ale ewidentnie nie do końca była dobrze wyważona .
  15. Znajomy kupił od tej samej firmy nową turbinę i objawy były identycze , oczywiście reklamował .Turbinę sprawdzili i odesłali wraz z wydrukiem z wyważarki i stwierdzili że to nie wina turbiny tylko że na stronie zimnej na wirniku były ślady szlifowania których wcześniej tam nie było,ale turbina po ponownym założeniu śmiga cichutko-wnioski nasuwają się same.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.