Skocz do zawartości

louiepl

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90
  • Lokalizacja
    Piotrków Tryb.

Osiągnięcia louiepl

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czy udało Wam się znaleźć rozwiązanie błędów adaptacji przepustnicy? Walczę już kilka tygodni z takim samym przypadkiem…
  2. Doszedłeś u siebie z tymi błędami? Obecnie sam mam taki problem...
  3. Odgrzebię temat. I co Panowie doszedł ktoś w czym tkwi problem? Obecnie męczę się z tym samym: o różnych porach i bez zasady czy szybko jadę czy wolno wywala mi dwa błędy co jakiś czas od przepustnicy: 28B3 (pozycja przepustnicy, adaptacja ciągła) i 2796 (regulacja położenia przepustnicy - błąd adaptacji). Wymieniłem przepustnicę - nie pomogło. Kupiłem używany sterownik silnika - został zaprogramowany do auta - nie pomogło. Usuwałem adaptację przepustnicy - nie pomogło. Usuwałem błąd na odpalonym silniku - też nie pomogło. Już nie wiem w czym szukać dalej...
  4. Witajcie Panowie. Nie mogę znaleźć konkretnego tematu który mógłby mi pomóc. Chciałbym zmienić fabryczne radio na coś nowszego gdzie będzie można wrzucić pendrive i podpiąć wzmacniacz etc. W samochodzie mam kierownicę multifunkcyjną, zmieniarkę cd. Co będzie mi potrzebne odnośnie radia żeby multi funkcja działała? Jeszcze nie mam konkretnego modelu radia, dopiero chcę kupić, może coś poradzicie? Wcześniej miałem bez multifunkcji - wtedy nie było żadnego problemu :D Pozdrawiam
  5. Co do tego jak rozwiązałem problem to czasami stukanie kluczykiem pomagało ale w końcu przestało i to raczej nie była wina klucza a po wizycie u mechanika trzeba było zregenerować rozrusznik i po tym nie miałem już takiej sytuacji ;)
  6. Witam. Posiadam BMW E46 Touring z 2000r i posiadam bardzo słabe nagłośnienie. Dwa głośniki w przednich drzwiach i dwa głośniki w boczkach w bagażniku. Nie ma basu, dość cicho i nie daje to frajdy podczas jazdy. Co zrobić żeby było lepsze brzmienie? Nie chodzi mi tutaj zaraz o tuby itp. tylko może wymiana na inne głośniki czy seryjne najlepsze? Nie chciał bym też zmieniać radia na jakieś 1 pin żeby obudować zaślepką... :(
  7. Teraz od czasu ostatniej awarii nie mam żadnego problemu z otwieraniem i odpalaniem. Muszę obserwować dalej.
  8. Czyli możliwe, że to immobiliser. To co mam z tym dalej robić? Gdzie mam prowadzić? Do elektryka? Trzeba dorobić nowy klucz, czy coś wymienić/naprawić? :?
  9. Witam. Posiadam BMW E46 320D 136km Touring 2000r. Dziś rano normalnie odpaliłem i wszystko ok. Po ok. 2 godzinach wsiadam do auta, przekręcam kluczyk - kontrolki się normalnie świecą, przekręcam żeby odpalić a tu zero reakcji, nic, nie kręci. Sprawdzałem akumulator mam dobry, ale przepiąłem na inny i to samo, z kabli to samo. Z popychu nic. W końcu z nudów wziąłem drugi klucz i odpalił bez problemu? To nie wiele myśląc, zgasiłem i sprawdziłem pierwszym kluczem - również odpalił :shock: pojeździłem trochę i zgasiłem na pół godziny. Tym pierwszym kluczem którego zazwyczaj używam, znów to samo nie chciał zapalić. Wziąłem drugim kluczem i pali? :o Teraz od kilku godzin odpalałem jeszcze dwa razy tym kluczem którego zazwyczaj używam i bez problemu. CO TO MOŻE BYĆ??? Czy to coś z elektryką? Znajomy mówił, że po zdjęciu prawego boczku w bagażniku zobaczę jakąś puszkę do której idzie czerwony kabel od akumulatora i że tam trzeba będzie dokręcić śrubki??? :? Poradźcie co to może być...
  10. poobserwuję jeszcze trochę do następnej takiej akcji i zobaczymy. Jak nie to będzie trzeba wymienić, żeby nie stanął gdzieś 100km od domu.
  11. A jak sprawdzić czy padł? Teraz akurat działa, ale nie wiadomo ile podziała... Nie chcę mieć takiej sytuacji, że pojedzie gdzieś pełne auto a później będzie trzeba wchodzić przez jedne drzwi :roll:
  12. Witam. Posiadam BMW E46 320D Touring 2000r. Mam taki problem ze swoim pilotem. Czasami działa a czasami przestaje. Posiadam klucz taki jak na zdjęciu poniżej. Kiedy chcę otworzyć auto to nie otwiera, a lampka w środku auta się zapala tak jak by otworzyło auto. Zamykanie i otwieranie bagażnika działa bez problemu. Przycisk w środku auta obok przycisku do awaryjnych też czasami działa a czasami nie i te plastiki mi się tam ruszają i zastanawiam się czy może tam przy tym przycisku nie robi coś zwarcia i jak by cały czas trzymało zamek. Mogę wtedy otworzyć tylko wkładając klucz do zamka i tylko mi otwiera drzwi od kierowcy, kiedy ciągnę za klamkę od środka to drzwi pasażera też się nie chcą otworzyć tak jak by ten cycek chciał wyskoczyć, ale coś go trzyma, klamka nie stawia oporu. Do tego jeszcze nie wiem czy ten mój klucz jest rozbieralny bo chciałem wymienić w nim baterię to mi gość powiedział, że on powinien się ładować w stacyjce, że nie jest rozbieralny bo jest sklejony i można go tylko otworzyć rozwalając go. Na drugim kluczu jest to samo, zamyka auto, ale nie otwiera. Macie jakieś porady? Może ten klucz da się normalnie rozebrać żeby wymienić baterię czy jak??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.