Skocz do zawartości

kraszan88

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 530i 236km

Osiągnięcia kraszan88

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. dziękuje za zainteresowanie w typ silniku jest przepustnica,odnośnie jazdy na benzynie i gazem błędy i praca silnika jest bez zmian...jak złożę wszystko do kupy spróbuje pobawić się w adaptacje chociaż w cdif jjeśli chodzi o bmw to jest słaby zakres możliwości żeby zrobić co kolwiek :?
  2. właśnie wyciągnąłem kolektor ssący za dużo nie widzę ale jak już mam na wierzchu powymieniam wszystkie oringi i zaślepki w sumie jedna gumowa zaślepka jest spękana i od razu wymienię odme nie duże pieniądze a już będzie spokój i kolejny element wyeliminowany, jeśli ktos jeszcze miałby akieś pomyśly jak to ugryżć to będe wdzięczny za każdą sugestie już trzeci tydzień bez auta :|
  3. tak teraz tylko jeździłem na benzynie w ogóle usterka pojawiła się podczas powrotu do domu z majowego weekendu najpierw był spadek mocy a póżniej już w ogóle nie dało się jechać jeszcze jak jechałem cały czas z jednostajną prędkością to jeszcze jakoś dojechałem...
  4. dzięki za podpowiedz właśnie już tak robiłem i bez efektu raz udało mi się skasować błędy powiedzmy gdzieś przez 15 min autko chodziło elegancko po tym czasie znowu zapaliła się kontrola trakcji Check i znowu ta sama sytuacja auto padaczka....
  5. Witam wszystkich i od razu proszę o wyrozumiałość jak cos nie jasno napisze posiadam Bmw e60 530i 231km i walczę z oto takim problemem po włączeniu zapłonu od razu wyskakuje Check silnika zapala sie kontrola trakcji odpala normalnie po czym wskakuje na wyższe obroty i zaczyna mocno falować w przedziale od 600-do 2500tyś obrotów przy tym wszystkim jest całkowity brak reakcji na pedał gazu. Podłączyłem tester CDIF 2 i odczyt błędów wygląda następująco : potencjometr przepustnicy 2 oraz czujnik położenia pedału 1-napięcie zasilania. Te błędy były w silniku po skasowaniu odpalam chwilkę jest dobrze i znowu wskakują i znowu obroty falują, jeszcze połączyłem sie z DSC i wyskakuje taki błąd nie można skasować : interfejs układu zarządzania pracą silnika. Pierwsze co zrobiłem kontrola wszystkich połączeń przewodów itd wszystko ok następnie zawór DISA był uszkodzony ale już jest zregenerowany bez zmian, dalej podmianka przepływomierza bez zmian,myśle skoro błąd przepustnicy w takim razie ona siedzi wymieniłem ją ale nie pomogło od razu podmianka całego potencjometr gazu i dalej nici ciągle te same błedy... przymierzam się dzisiaj do wyciągnięcia kolektora ssącego może tam coś mi się w oczy rzuci chociaż sam nie wiem czy ide dobrym tropem. Dodam że autko jest zagazowane może trzeba isć tym tropem??? Bardzo proszę o jakie kol-wiek sugestie i porady z góry dziękuje i Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.