Witam wszystkich i od razu proszę o wyrozumiałość jak cos nie jasno napisze posiadam Bmw e60 530i 231km i walczę z oto takim problemem po włączeniu zapłonu od razu wyskakuje Check silnika zapala sie kontrola trakcji odpala normalnie po czym wskakuje na wyższe obroty i zaczyna mocno falować w przedziale od 600-do 2500tyś obrotów przy tym wszystkim jest całkowity brak reakcji na pedał gazu. Podłączyłem tester CDIF 2 i odczyt błędów wygląda następująco : potencjometr przepustnicy 2 oraz czujnik położenia pedału 1-napięcie zasilania. Te błędy były w silniku po skasowaniu odpalam chwilkę jest dobrze i znowu wskakują i znowu obroty falują, jeszcze połączyłem sie z DSC i wyskakuje taki błąd nie można skasować : interfejs układu zarządzania pracą silnika. Pierwsze co zrobiłem kontrola wszystkich połączeń przewodów itd wszystko ok następnie zawór DISA był uszkodzony ale już jest zregenerowany bez zmian, dalej podmianka przepływomierza bez zmian,myśle skoro błąd przepustnicy w takim razie ona siedzi wymieniłem ją ale nie pomogło od razu podmianka całego potencjometr gazu i dalej nici ciągle te same błedy... przymierzam się dzisiaj do wyciągnięcia kolektora ssącego może tam coś mi się w oczy rzuci chociaż sam nie wiem czy ide dobrym tropem. Dodam że autko jest zagazowane może trzeba isć tym tropem??? Bardzo proszę o jakie kol-wiek sugestie i porady z góry dziękuje i Pozdrawiam