Skocz do zawartości

ciotkins

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120i 2005

Osiągnięcia ciotkins

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Tak jak u kolegi powyzej auto zaczelo halasowac na 3, 5 i 6 biegu? Ma ktos jakies doswiadczenie w tej kwestii? Auto to 118d, 2008, 230 tys manual
  2. Dzięki wielkie. Niestety nie jest podane co ile trzeba ten filtr wymieniać. Ma ktoś może taką informację?
  3. Dzieki. Wiec mam tylko w baku. Jaki jest interwal wymiany tego filtra w baku?
  4. Witam wszystkich. Chcialem u siebie wymienic filtr paliwa, ale pod samochodem go nie znalazlem. Czy jest w tym aucie filtr tylko w baku? Pozdrawiam
  5. Auta nie holowalem tylko wziela go laweta, ktora mam za darmo. Nie wiedzialem, ze moge jechac. Od czasu kiedy to sie stalo, czyli ok tygodnia, bylem pare razy na kilkukilometrowej przejazdzce i nic sie nie dzieje. Nie wyskakuje tez blad. Nie wiem jak bedzie z dluzsza trasa.
  6. Ponowie, moze jednak tos sie z tym spotkal?
  7. Witam. Wczoraj po powrocie do auta po zakupach odpalam silnik a tu kontrolka silnika. Dodatkowo ograniczona moc. Zczytane bledy to: 10855 Variabler Ventiltrieb, oraz drugi 10859 Stellantrieb Variabler Ventiltrieb. Przy, czym jesli dobrze pamietam drugi dalo sie skasowac. Po powrocie na lawecie do domu kontrolka znikla, auto pracuje normalnie. Nie bylem na przejazdzce, nie zagrzalem go jeszcze wiec nie wiem czy powroci blad. Na niemickich forach wyczytalem, ze moze tu chodzic o ten caly Valvetronic i moze byc spowodowane krotkimi trasami. Co wiecie na ten temat? Jakies doswiadczenia, straty finansowe? pozdrawiam
  8. Podpowiedzcie jeszcze jak najsprawniej wyjac polos? Czy po odkreceniu od dyfra da sie ja wybic z piasty?
  9. Tak jest mozliwosc zamowienia samej zebatki, sa tez filmiki na youtube jak je zalozyc. Co do lozysk to napewno ich nie slychac. Luzu tez nie wyczulem. Zastanawia mnie rowniez tresc bledu jaki zczytalem. Po niemiecku Radrehzahlsensor - Czujnik prędkości koła, czy tu nie chodzi po prostu o sam czujnik Abs?
  10. Dzieki kolego, ale polos tez? Masakra... Moze ktos jeszcze cos w temacie powie? dzieki
  11. Odgrzeje kotleta, bo auto z powodu mojej choroby dalej nie zrobione. Dzisiaj podpialem sie pod lepsze uzadzenie OBD, 5DB2 i 5DB1 czyli czujnik obr. kol lewy tyl. Rozebralem kolo, zciagnalem czujnik abs i wyczyscilem. Pierscien w kilku miejscach poprzecierany, widac ze ociera sie o czujnik. Na prawej stronie piercien nie jest poprzecierany. Do tego mierzylem ta predkosc obrotowa kol tym urzadzeniem OBD i na malej predkosci na parkingu pokazuje taka sama mniej wiecej na wszystkich kolach. Moje pytanie to czy wymieniac ten pierscien z lewej strony czy to jakas grubsza sprawa? pozdrawiam
  12. Chcialem napisac, ze cisnienie w kolach jest OK. Prosze mi podpowiedziec jak mierzycie ta predkosc obrotowa kol?? Dzieki
  13. Cisnienie w kolach. Dziwne ze stalo sie to dzien po zmianie na zimowki. Chcialem sie spytac jak sprawdzic te obroty kol?
  14. Komputer nie pokazal bledow. Dzis zaczelo szarpac po 2o km. Po wylaczeniu esp przestaje.
  15. To prawda jak wylaczylem ESP uspokajalo sie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.