Skocz do zawartości

jaco698

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jaco698

  • Urodziny 16.05.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d 2008 m-pakiet
  • Lokalizacja
    Ostrołęka

Osiągnięcia jaco698

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Drodzy forumowicze, a mam jeszcze jedno pytanie na które może więcej z Was będzie znało odpowiedź, mianowicie czy jak mam fabryczny pełen M-sportpaket wewnętrzny i zewnętrzny i moja skrzynia ma krótki drążek zmiany biegów "M", to czy to jest tylko krótki drążek, nic poza tym, czy więcej elementów skrzyni jest zmieniona? Czy od wersji bez M-paket-u będzie pasowała? Pozdrawiam serdecznie
  2. Ja właśnie też nigdy żadnych problemów nie miałem. a to moje 7 BMW
  3. A czy ktoś może na forum wymieniał skrzynię w e90? Czy usterka skrzyni w tym aucie to częsty przypadek, czy zwyczajnie mam pecha?
  4. Właśnie Ci, jak to ich nazwałeś "sprzedawcy", to mają tyle pojęcia na ten temat, że lepiej nie mówić.. to sprzedają zwykłe szroty w zdecydowanej większości.
  5. znalazłem ładną skrzynię z tym, że z modelu X1 e84 s-drive z 2011r. I tu pytanie czy będzie pasowała do e90? na realoem wyrzuca tak: X1 E-84 2011r 1,8d 143km - GS6-17DG - TAPM natomiast : E-91 2008r 318d 143km - GS6-17DG - TCBC
  6. 2 mechaników z odsłuchu ze środka auta określiło, że wszystko wskazuje na skrzynię, bo w tych okolicach z których wydobywa się ten dźwięk nic w ten sposób hałasować nie może..
  7. Przerabiałeś temat? A to częsta przypadłość? Mówią, że to bardzo dobre skrzynie... A napiszesz w jakim modelu przerabiałeś? Czy skomplikowana sprawa wymiana takiej skrzyni? Pozdrawiam
  8. Skrzynia używka kosztuje 400 - 600 zł, kompletne sprzęgło podejrzewam że więcej.. to samo koło pasowe. Korteko kosztuje ok 700zł Ja się pytałem jedynie czy przyczyną może być koło pasowe. To wszystko. Reszta dotyczyła wymiany skrzyni.. czytaj dokładniej. Chcę wiedzieć czy do 318d 143ps pasuje od 320d 177ps?
  9. Manual Nie rozumiem... jak to sprzęgło? to na 1,2 i 4 biegu działa prawidłowo a na pozostałych powoduje buczenie.. hmm nie sądzę Sprzęgło moim zdaniem działa naprawdę dobrze. Bierze ani za nisko ani za wysoko, jest w miarę miękkie, nie żabkuje. Wciąż nie mam odpowiedzi na podstawowe pytanie czy skrzynia od 2.0d 177ps będzie pasowała do 2.0d 143km? Na real oem wychodzi, że od F30 np pasuje, co mi się wydaje bzdurą..
  10. I wybiera sobie do hałasowania akurat 3 5 i 6 bieg...??? Trochę to dziwne jednak... Ja sam w 90% obstawiam kończącą się skrzynię, dlatego proszę o pomoc w zakupie drugiej. Czy od wersji 177 konnej będzie pasowała?
  11. Tak, od tego zacząłem, olej w normie. Ok. koło pasowe też mam zamiar wymienić lecz pytam tylko czy ono ma jakikolwiek wpływ na wycie skrzyni. Wyje zupełnie jak tylni most z tym, że jak most wyje to dźwięk dobiega z tyłu auta, a tu jest zdecydowanie z przedniej części..
  12. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów Powili kończy mi się skrzynia w moim touringu. Objawia się to coraz głośniejszym wyciem (buczeniem) na 3, a najbardziej 5 oraz 6 biegu podczas przyspieszania. W 100% nie mam pewności, że to skrzynia, ale dźwięk dochodzi właśnie z jej okolic. Co ciekawe na pozostałych biegach jest idealnie, jest cisza. I mam pytanie - jakiś czas temu podczas akcji serwisowej na napinacz rozrządu zdiagnozowali mi rozwulkanizowane koło pasowe, czy ono może mieć wpływ na tego typu objawy? A jeśli nie to w takim razie czeka mnie wymiana skrzyni. I tu drugie pytanie mój silnik to n47d20a 318d 143ps z 2008r przed liftem i na allegro jest masa skrzyń do 2.0d lecz 177ps, czy od tego mocniejszego modelu będzie pasowała? Czy również lift ma tu jakiekolwiek znaczenie? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
  13. A może ktoś jeszcze przerabiał wymianę żarówki w ringach na mocniejszą? A czy ktoś się orientuje, czy ledy można dostać w kolorze bursztynowym? Bardzo bym chciał zachować kontrast między xenonem a ringami (tak jak to jest w oryginale), stąd zależy mi na bursztynowym podświetleniu ringów... Pozdrawiam forumowiczów
  14. Ringi świecą jak szalone :D Jak dotychczas nic złego się nie dzieje. Zrobiłem ok 7 tyś. km i .... jest oki. Moim zdaniem świecą bardzo ładnie , takim pełniejszym ringiem i ładnie się odcinają od ksenonów, ale jako światła dzienne to nie polecam. Jeżdzę na samych ringach tylko w pochmurne dni, policja nie reaguje, na słoneczne dni są za słabe. Poszukam teraz mocniejszych żarówek i się zobaczy. Pozdrawiam. Kolego i jak tam Twoje ringi? trochę czasu minęło? Jestem właśnie co przed zmianą lamp ze zwykłych na xenon w pre lci i myślę nad tą mocniejszą żaróweczką 20W. :) Czy ktoś jeszcze z forumowiczów przerabiał temat mocniejszej żarówki? A może zapytam inaczej - czy ktoś się na tym zawiódł? Tzn.. uszkodzona instalacja, nadtopione ringi itp? Pozdrawiam
  15. Witam Panowie od tygodnia borykam się z problemem wymiany swoich zwykłych lamp na lampy xenonowe. Zakupiłem na allegro lampy pre LCI xenon zwykły nie skrętny w bardzo dobrym stanie wraz z przetwornicami, dokupiłem do tego żarówki D1S boscha. Spryskiwacze od razu postanowiłem że sobie odpuszczę, a żeby nie było problemów z kontrolami to przyklejone zostaną maskownice. I teraz mam pare takich pytań... Czy do wymiany tych lamp trzeba koniecznie dokupić oryginalną wiązkę przewodów? Czy konieczna jest wymiana modułu FRM czy do pre LCI nie ma takiej konieczności i wystarczy jego przeprogramowanie? I ostatnie pytanie czy wie ktoś kto w okolicach Warszawy może mi ten temat ogarnąć razem z montażem lamp i przeprogramowaniem? Z góry dzięki serdeczne za pomoc... Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.