Skocz do zawartości

mateuszkana

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mateuszkana

  • Urodziny 12.05.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Astra f cabrio--->E46 330i 2001 & Honda Cbr 954 FireBlade
  • Lokalizacja
    Trójmiasto

Osiągnięcia mateuszkana

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Nikt nie miał podobnych objawów?
  2. Cześć, Od jakiegoś czasu zauważyłem dziwne wibracje, którym towarzyszy dźwięk jakby coś było luźne i się obijał metal o metal. Nie umiem tego lepiej opisać. Dzieje się to między 1000 a 2000 obrotów. Nieważne czy na postoju, neutralu czy podczas jazdy. Najbardziej czuć przy około 2 tys. Dodam, ze raz się to dzieje a raz nie, na zimnym silniku i na ciepłym. Miał ktoś podobna sytuacje? Silnik 4.8, brak gazu, przebieg niecałe 190 tys. Jakaś rolka osprzętu? Łożysko, koło pasowe? A może rozrząd? Chociaż wydaje mi się, gdyby był to rozrząd to było by słychać to ciągle. Poratuje ktoś?
  3. Może uszkodzony wskaźnik? Ja bym zmierzył ciśnienie jeszcze raz, ale jak będzie mniej wachy. Jak mi padała pompa to samochód nagle przestał chodzić jak poziom paliwa spadł. Jak była mocno dojechana to ok 1/4 baku i koniec. Ciśnienia wtedy nie mierzyłem tylko wymieniłem na nową i ypo problemie. Sprawdź to albo podmień z jakimś znajomym pompy.
  4. Ja mam problem z radiem, na dziurach gubi głos. Problem mam też z wyświetlaczem przebiegu,spalania etc w liczniku. Pogubił piksele. E46. Wejherowo/Gdynia ktoś coś?
  5. mateuszkana

    e46 / Dewastacje BMW

    Na ten wkręt raczej sam najechałeś. Myślę, że powodem innych szkód mogła być zwykła zazdrość.
  6. Mam jeszcze jedno pytanie, niedawno wyjmowałem disę i widziałem, że w kolektorze dolotowym jest dość brudno od oleju, dlatego wymieniam odmę. Czy jest sens wyciągania kolektora w celu jego umycia? Przy okazji można by wyczyścić zaworki. I czy po demontażu kolektora trzeba wymienić uszczelki? tam są gumowe? Jak są z gumy to raczej nie będzie potrzeby wymieniać, dobrze myślę? I czy jest ciężko wywalić kolektor? Jakieś wskazówki może macie? Nie mam lpg. Pozdrawiam
  7. Dokładnie tak jak kolega floian napisał. Miałem niedawno to samo. Po wymianie pompy paliwa po kilkunastu dniach wężyk się rozszczelnił i ciśnienie uciekało. Zmierz ciśnienie na listwie, zdejmij kanapę i posłuchaj czy ciśnienie nie ucieka bokiem.
  8. Odme jakoś na dniach będe musiał zamawiać. Najchętniej z wężykami. Odma Febi za 130 zeta jest. Masz opcję tańszą ogarnąć? Szukam też disy w bdb stanie używanej bo nowa 945,- ;/
  9. Witam, posiadam m54b30, przebieg 290 podobnie jak kolega. Teraz jest Castrol 5w40. Mój plan to: -zrobić płukankę -wymienić odmę -sprawdzic/wymienic wężyki odmy -wlać nowy olej, i tu mam pytanie jaki? Jak na ten silnik przystało oczywiście je olej. Dlatego wymieniam odmę. Myślałem nad Motulem 8100 x-clean 5w40, Mobilem super 3000x albo Valvoline.
  10. Widzę, że znasz temat m54b30 ;) odme bede zmieniał nie długo. Klocki tył, linka ręcznego także. Władysławowo ode mnie jest 18 km także jak bedziesz znowu to daj znać i mozemy się ustawić ;) jakie najlepiej kupic klocki na tył? I okładziny bo jest tarczo bęben tak? A i dise mam tez do wymiany... ma ktoś moze sprawna na sprzedaż?
  11. Przyłożyłem, fabrycznie w tym miejscu nie było opaski, w zestawie z nową pompa także, czyli jej tam nie włożyłem tylko wcisnąłem na siłę, siedziało mocno ale jednak to nie wystarczyło ;) ogólnie dzięki za naprowadzenie bo trafiłeś w 10 ;P teraz jest git, wszystko chodzi jak należy. Muszę jeszcze wymienić disę i przy okazji wymienię odmę. Są jeszcze jakieś ważne rzeczy w tych silnikach, których trzeba pilnować bardziej niż w każdych innych?
  12. Problem rozwiazany! Okazało sie, że plastikowy wężyk łączący pompę z krućcem sie obluzowal i puszczał bokiem ciśnienie. Po wymianie wężyka silnik zaczął chodzić jak zegarek. Sprawdzę jeszcze raz to ciśnienie i jak bedzie na listwie mniej niz 3,5 bara to reklamuje pompę. Dzięki wszystkim za rady ;)
  13. Sprawdź kolego ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Nieszczelność dolotu najlepiej sprawdzić organoleptycznie, czy węże nie mają żadnych pęknięć itd. Najlepiej ściągnij dolot i na spokojnie wszystko sprawdź. Jak nie chcesz ściągać dolotu tomożesz psikać jakimś plakiem w newralgiczne punkty, gdzie podejrzewasz nieszczelność, jak zauważysz zmianę pracy silnika podczas pryskanie to prawdopodobnie znalazłeś przyczynę. Te czynności możesz wykonać samemu przed wydawaniem hajsu na nowe części, które mogą być wymienione niepotrzebnie. Najlepiej podepnij pod kompa.
  14. Filtry wymienione. Silnik pracuje troszkę lepiej, jednak ciśnienie na listwie jest nadal podobne. Nowa pompa pierburga idzie na reklamacje. Od lewej na zdjęciu 1 benzyna za filtrem paliwa 2 benzyna w filtrze paliwa 3 benzyna przed filtrem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/acec7ab6fbf4113d.html
  15. Filtr paliwa knechta i filtr powietrza filtrona zamówiłem. Jutro będzie i jak znajdę czas to wymienię i zobaczę, czy jest jakaś różnica. Zrobię zdjęcie syfu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.