Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie moze sie ktos spotkal z takim przypadkiem , na zakretach przy szybszym pokonywaniu luku , przy skrecie , rzadko przy nierwonosciach , gasni mi xenon , po chwili sie zapala a jak sie nie zapala to wystarczy ze wylacze i wlacze swiatla i zachwile startuje.

Obstawiam zarnik , ale czy slusznie ? Starter ? Przetwornice raczej wykluczam - chyba ze wystarczy styki przeczyscic :think: .

Opublikowano
Zamień palniki miejscami, wykluczysz w ten sposób przetwornicę, przy okazji warto sprawdzić czy jakiś styk się nie wypiął i nie kontaktuje czasami, więc wszystko podociskać jeszcze raz.
Opublikowano
Zamień palniki miejscami, wykluczysz w ten sposób przetwornicę, przy okazji warto sprawdzić czy jakiś styk się nie wypiął i nie kontaktuje czasami, więc wszystko podociskać jeszcze raz.

spoko mam to w planach , szkoda ze dojscie do tych zarnikow jest takie jakie jest :mad2: :mad2:

Opublikowano

Kolego dojscie do żarnika jest bezproblemowe, 3 minuty i zamiana wykonana, skrecasz kołem wyjmujesz zaślepke, zdejmujesz osłone lampy i wypinasz żarówkę.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Kolego dojscie do żarnika jest bezproblemowe, 3 minuty i zamiana wykonana, skrecasz kołem wyjmujesz zaślepke, zdejmujesz osłone lampy i wypinasz żarówkę.

 

Pzdr

Przy zabawie z postojowkami odkrecalem kolo i sciagalem nadkole dla swietego spokoju . Ale sprawdze w ten sposob- dzieki

Opublikowano
ja tez mama problem ze swiatlami, zazwyczaj kiedy samochod jest zimny. rano kiedy jade do pracy zapalam samochod i xenony sie nie swieca chociaz ustawione sa na A, zapalaja sie dopiero gdy wlacze halogeny. wylaczenie halogenow powoduje rowniez wylaczenie xenonow. wlaczam wtedy swiatla normalnie bez A i swieca. po jakiejs chwili moge juz przelaczyc na A i swiatla dzialaja bez halogenow. co to moze byc?
Opublikowano

Nie wiem oczym TY piszesz ale to jest zupelnie inny temat.

 

A co do Twojego wpisu... Masz CZUJNIK ZMIERZCHU - RANO NIE JEST ZMIERZCH :wink: , wiec swiatla sie nie zapalaja , wez sobie reka go zakryj (lusterko) od zew. strony szyby i sie zaswieca. Jak wlaczysz halogeny tzn ze jest mgla np i swiatla odrazu sie zapalaja - NORMALNE ! .

Nie masz zadnego problemu .

Opublikowano
Panowie moze sie ktos spotkal z takim przypadkiem , na zakretach przy szybszym pokonywaniu luku , przy skrecie , rzadko przy nierwonosciach , gasni mi xenon , po chwili sie zapala a jak sie nie zapala to wystarczy ze wylacze i wlacze swiatla i zachwile startuje.

Obstawiam zarnik , ale czy slusznie ? Starter ? Przetwornice raczej wykluczam - chyba ze wystarczy styki przeczyscic :think: .

 

U mnie była dosyć podobna sytuacja, nie wiem czy ma to coś wspólnego z Twoją usterką: miałem akumulator od nowości, który już od jakiegoś czasu dawał o sobie znać, poza niską pojemnością (kilka minut słuchania muzyki bądź nawet zapalona lampka - niemożność odpalenia auta...) powodował problemy z ksenonami, które mrygały jak stroboskopy potrafiły gasnąć, jak je ręcznie zgasiłem i odpaliłem to świeciły i później znowu stroboskop za jakiś czas. Kupiłem nowy akumulator - wszystko wróciło do normy, ksenony nie gasną i nie mrygają. Sprawdź, może u Ciebie akumulator też siada...

Opublikowano
Nie wiem oczym TY piszesz ale to jest zupelnie inny temat.

 

A co do Twojego wpisu... Masz CZUJNIK ZMIERZCHU - RANO NIE JEST ZMIERZCH :wink: , wiec swiatla sie nie zapalaja , wez sobie reka go zakryj (lusterko) od zew. strony szyby i sie zaswieca. Jak wlaczysz halogeny tzn ze jest mgla np i swiatla odrazu sie zapalaja - NORMALNE ! .

Nie masz zadnego problemu .

tylko ze ja juz zrobilem tym samochodem 14kkm i to dopiero teraz zaczelo sie dziac

Opublikowano
Panowie moze sie ktos spotkal z takim przypadkiem , na zakretach przy szybszym pokonywaniu luku , przy skrecie , rzadko przy nierwonosciach , gasni mi xenon , po chwili sie zapala a jak sie nie zapala to wystarczy ze wylacze i wlacze swiatla i zachwile startuje.

Obstawiam zarnik , ale czy slusznie ? Starter ? Przetwornice raczej wykluczam - chyba ze wystarczy styki przeczyscic :think: .

 

U mnie była dosyć podobna sytuacja, nie wiem czy ma to coś wspólnego z Twoją usterką: miałem akumulator od nowości, który już od jakiegoś czasu dawał o sobie znać, poza niską pojemnością (kilka minut słuchania muzyki bądź nawet zapalona lampka - niemożność odpalenia auta...) powodował problemy z ksenonami, które mrygały jak stroboskopy potrafiły gasnąć, jak je ręcznie zgasiłem i odpaliłem to świeciły i później znowu stroboskop za jakiś czas. Kupiłem nowy akumulator - wszystko wróciło do normy, ksenony nie gasną i nie mrygają. Sprawdź, może u Ciebie akumulator też siada...

Aku w najlepszym porzadku :cool2: to nie to

Opublikowano

Ja stawiam na przetwornice, w sumie co by to nie bylo to będzie kosztowało sporo, bo komplet żarówek to 400 - 500zł.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Ja stawiam na przetwornice, w sumie co by to nie bylo to będzie kosztowało sporo, bo komplet żarówek to 400 - 500zł.

 

Pzdr

Zalezy gdzie kupujesz zarowki :roll: Przetwornica to problem ale moze to tylko starter albo styki . Jak sprawdze to napewno napisze , narazie brak czasu zeby sie tym zajac.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Postanowilem napisac , bo wydaje mi sie ze poradzilem sobie z problemem . Co prawda od czasu wymiany zarnika przejechalem dopiero ok 80km w nocy ale tamtem problem wystepowal nawet kilka razy na odcinku 10km.

Zarnik wymieniony , xenony zapalaja sie odrazu (poprzednio ten po prawej stronie zapalal sie wolniej).

Nowy zarnik swieci duuuuzo lepiej niz stary , malo tego wkoncu widze w nocy gdzie jade :D :D roznica jest kolosalna, i widoczna nawet w porownaniu do zarnika po lewej stronie.

 

Niebawem wymienie pewnie drugi zarnik choc udalo mi sie trafic w identyczna barwe i nie ma roznicy w kolorze swiatla (poza tym ze nowy mocniej swieci) :wink:

 

Przyczyna na 95% byl zenon , bo ten wyjety byl przytopiony na dole i banka wygladala srednio - jak bede mial czas wkleje foto. Operacja wymiany (pod warunkiem ze sie sciagnie kolo trwa 7min .

Opublikowano

To napisz nam jeszcze jakie żarniki kupiłeś i za ile.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.