Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam następujące pytanko czy opłaca sie wkladać szpere do auta jesli tak to na ile % ? czy powanie autem mozna latac bokiem po takim zabiegu nawet na suchym asfalcie w automacie 730 ? kolega mowił zeby zespawac dyfer ? mowił mądrze czy głupoty opowiada? czy to moze zagrazac zyciu ?
Opublikowano
Orginalna szpera w bmw ma 25 % blokady.Zaspawany dyfer ma 100 % ,jeśli kolega chce cię namówić na spawanie dyfra uprzejmie mu podziękuj,na takim czymś da się jeździć ale tylko na torze,kolega niech poczyta jakie zadanie ma mechanizm różnicowy.Pozatym e32,silnik 3.0 i automat a latanie bokiem pasuje jak siodło na świni :8)
Nur bmw e32
Opublikowano
no ok a co by sie stało gdybym to zaspawał jak zachowywało by sie auto ?

 

kolega Ci napisał "kolega niech poczyta jakie zadanie ma mechanizm różnicowy", poczytałeś??

pozdrawiam Bartek
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
jak go zaspawasz to na nawet niedużych zakrętach będzie miał szarpanie, stukanie jakby coś trzymało jedno koło i puszczało a o manewrowaniu w miejscach lepiej nie mówić no i będziesz się musiał co liczyć co jakiś czas z wymianą przegubów na półośkach i wkońcu całego dyferencjału... Wspaniałe i wygodne auto ale nie do tych sportów, 3.0iA w e32 to jak dobre 1.8 w Oplu Vectrze, a jak chcesz polatać bokiem to kup sobie e30 2.5 czy nawet 2.0 zaspawaj dyfer na stałe bo w oryginalny ze szperą czy elektroszpery się nie opłaca inwestować i ogień :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.