Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z moja e30 325 dokładnie z falujacymi obrotami (przeszukałem forum takiego przypadku nie znalazłem)

objawy:

-obroty faluja na zimnym i ciepłym

-po odłączeniu silniczka krokowego (wymienianego 2 razy , czyszczonego)

silnik gasnie

-wymieniłem czujnik temperatury- bez rezultatu

-spalanie wzrosło z 10l do ok 15l

Z tego wynika że padnieta jest sonda lambda , niestety nie moge jej znaleźc szukałem przy kolektorze wydechowym nie ma żadnych przewodów Czy jest możliwe że wogule jej nie ma?a jeśli jest to gdzie?

jest to silnik m20 bez katalizatora z 1987r (przed modernizacja)

prosze o pomoc bo wyczerpały mi sie wszystkie pomysły

Opublikowano
sprawdze kompa po szkole,a jeżeli tej sondy nie ma to co może być przyczyną? obroty falowały mi zawsze a spalanie wzrosło niedawno.W statnim czasie rozkładałem cały dolot powietrza i czysciłem przeczyściłem również przepustnice i jestcze gorzej:( najgorsze jest so spalanie:(na ktos może dobrego elektronika niedaleko Jaworzna??
Opublikowano
sprawdziłem mam ml3.3 wiec nie mam sondy lambda. Co oprócz silniczka krokowego może być przyczyna wysokiego spalania i falujacych obrotów?
Opublikowano
pogrzebałem przy przepływomierzu (zawartość Co) i zminiłaem silniczek krokowy obroty sie uspokoiły ale daleko do ideału bo stoja na 900 spalanie też wraca do normy, zobaczymy na jak długo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.