Skocz do zawartości

BMW 318IS [M44] - nie uruchamia silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem ze swoim BMW 318 IS (z instalacją gazową) i chciałbym prosić was o radę bądź jakiekolwiek pomysły na naprawę.

Otóż kiedy przekręcam kluczyki w stacyjce na poziom II zapalają się te kontrolki co zwykle, wszystkie urządzenia elektryczne (zegar, termometr, radio) pracują poprawnie. Przy próbie odpalenia auta rozrusznik się kręci z tym, że nie odpala samochodu. Próbowałem go kręcić kilka razy po kilkanaście sekund i nie przyniosło to efektu. Pierwszym pomysłem jaki wpadł mi do głowy to czujnik położenia wałka rozrządu, gdyż podobno ta część psuje się stosunkowo często i wyjaśnia objawy. Mechanik podpiął go do komputera lecz ten nie wykazał żadnych błędów. Świece i kable zostały sprawdzone. Myślałem, że mogło coś się stać z pompą paliwa, ale na gazie auto również nie chce odpalić. Nie mam już żadnego pomysłu co może być nie tak. Mam nadzieje, że wasze doświadczenia i szczere chęci pomogą rozwiązać mój problem.

Z góry dziękuje za podpowiedzi.

 

Pozdrawiam,

Daniel Zabiegło / Danielinho.

Opublikowano
możliwe że zasyfiło ci filtr paliwa i nie puszcza no paliwa a po drugie sprawdź pompę paliwa jak ściągniesz filtr paliwa to włącz zasłon i zobacz czy paliwo idzie jeśli tak to pompą sprawna :)
Opublikowano
Jutro wymienimy ten czujnik, żeby ewentualnie go wykluczyć. W ostatnim czasie zwariował również licznik. Przekłamuje na prędkości, ilości paliwa w zbiorniku, obrotach i spalaniu. Przy temperaturze poniżej 10st. C w ogóle wskazówki się nie podnoszą. Dzisiaj na komputerze wykazało błędy licznika. Może to też jakoś wpłynęło na zachowanie samochodu? Czytałem również na forum o jakimś czujniku uderzeniowym, który odcina dopływ paliwa. Jest w ogóle coś takiego?
Opublikowano

Dziś rozpoczął się kolejny dzień rozkręcania, wykręcania i przekręcania poczciwej BMW 318IS. Wykluczony został czujnik położenia wałka rozrządu, świece, kable i rozrusznik. Głównym podejrzanym stała się pompa paliwa. Nie słychać charakterystycznego dźwięku sygnalizującego jej działanie. Jednakże po wymontowaniu jej i podłączeniu na "krótko" ona sobie pracuje. Może w tym modelu jest jakiś mistyczny pstryczek wyłączający pracę pompy, lub jakiś czujnik wykrywając błąd nie pozwala jej pracować? Z góry dziękuje za pomysły.

 

Pozdrawiam,

Daniel.

Opublikowano

Bezpiecznik sprawdziłem zanim zadzwoniłem po lawetę;) Okazuje się, że poszła instalacja elektryczna. Samochód naprawiony, więc temat można zamknąć ;)

 

Pozdrawiam,

Daniel.

Opublikowano
Bezpiecznik sprawdziłem zanim zadzwoniłem po lawetę;) Okazuje się, że poszła instalacja elektryczna. Samochód naprawiony, więc temat można zamknąć ;)

 

Pozdrawiam,

Daniel.

Kolego,napisz wiecej o tej uszkodzonej elektryce,gdzie padla.Moze komus sie to przyda.

Opublikowano
Bezpiecznik sprawdziłem zanim zadzwoniłem po lawetę;) Okazuje się, że poszła instalacja elektryczna. Samochód naprawiony, więc temat można zamknąć ;)

 

Pozdrawiam,

Daniel.

Kolego,napisz wiecej o tej uszkodzonej elektryce,gdzie padla.Moze komus sie to przyda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.