Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem tu nowa wiec proszę o wyrozumiałość. Posiadam BMW E30 B16M40 + lpg. Problem jest następujący - czasami nie mogę odpalić samochodu, przychodzę chechłam chechłam i nic (ani na benzynie ani na gazie), z pychu tez nie ma chęci. Dzisiaj kręciłam kilkadziesiąt razy i w końcu zaczęła zaskakiwać na sekundkę i gasnąc, potem coraz dłużej chodziła ale gasła, nawet jak pedal gazu był lekko wciśnięty, (przeplywka nie zacina się), w końcu jej się odwidziało i zapaliła normalnie. Niestety po przełączeniu na gaz szarpie na małych obrotach (na gazie, na benzynie nie). Zdarza mi się to już któryś raz a żaden z mechaników mi nie umie pomoc. Co mam zrobić?? Co jeszcze można sprawdzić?? Czekam na odpowiedzi :)

Opublikowano
miałem podobny problem w mojej m40 kilka lat temu i okazało się że zawory miały za mały luz bo przy jezdzie na lpg siadły gniazda zaworowe . Jak wyeliminujesz przepływkę , czujnik położenia wału , pompę paliwa , szczelność podciśnień to sprawdz jeszcze luz zaworowy . Może to będzie to . M40 to wredne silniki ciężko ustalić co to może być ja też się najezdziłem po mechaniorach
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaki luz zaworowy?? Przecież jest hydraulika. Co najwyżej gniazda zaworowe moga być jużwypalone i nie trzyma kompresji. Sprawdź ciśnienie na garach. I najpierw doprowdź by na PB zaczeło chodzić. Przepływka nie może sie zacinać, ma chodzić płynnie. Jak nie chodzi plynnie to do wyjechania z nią. Dolo musi być szczelny.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.