Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pobór 2-3A. :duh:

 

Może ktoś miał przypadek - sterownik silnika trzyma napięcie (87) po wyjęciu kluczyka - 87 jest wysterowany po PT-CAN.

Przycisk start/stop jest ciągle podświetlany.

CAS nie odpuszcza przekaźnika 30G w JBE (ale to nie główny problem bo ma go puścić po 30-60min w tym modelu).

Po wysterowaniu przekaźnika bipolarnego w JBE nic się nie zmienia(tak ma być?). Jak wydam polecenie uśpienia to się usypia, ale bez przycisku itp - za to gaśnie zielona kokntrolka na drzwiach kierowcy. Usypia to auto chyba footwell modul czy się mylę?

 

Co za cholera tu leży? JBE czy CAS? ECU, ESP wykluczam.

 

Jeśli wypnę sterowanie 30G z CAS do JBE, odepbę aku to potem chwilę jest OK czyli wkładam, wyciagam kluczyk i przycsk start gaśnie po kilku sek., pobór kilka mA - puki nie wlaczę zapłonu.

Tomek

Autoelektronika,

Gorzów Wielkopolski

automotiv.com.pl

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Hej, a próbowałes inpą uspic wszystkie sterowniki? Jest tam taka opcja? wiem ze w e60 i e65 jest taka opcja..

 

Pozdro

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.