Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!

jak wiadomo vp44 to konstrukcja bardzo wrażliwa na jakość ropy szczególnie tej oferowanej w Polsce... zastanawiam sie czy zastosowanie bardzo dobrej klasy oleju do silników wyczynowych (2T) nie polepszyłoby trwałośći vp44... niektórzy mówią zeby dodawać "mixolu" jednakże mixol jest na bazie mineralnej i zostawia mase osadu natomiast nowoczesne oleje super mieszają sie z paliwem i nie zostawiają nagarów...

 

chodzi mi o oleje stosowane do pilarek spalinowych (sthill) lub do motocykli np: http://moto.allegro.pl/olej-motul-710-ester-blend-2t-syntetyczny-i1872566069.html

 

albo to: http://moto.allegro.pl/olej-mobil-1-racing-2t-synt-do-dwusuwow-1l-poznan-i1893759052.html jak uwazacie??

Opublikowano
Mobil do 2T pozostawia wiele osadów. Znacznie bardziej lubianym i lepszym olejem jest Castrol Racing 2T. Wiem co mówię bo robię w tej branży ;) http://www.scooterkingz.pl/olej-castrol-power-racing-2t-syntetyczny

 

a jak po castrolu ilość osadów?? jak bedzie w zime z mieszaniem z ropą nic sie nie wytrąca??

Opublikowano
Mobil do 2T pozostawia wiele osadów. Znacznie bardziej lubianym i lepszym olejem jest Castrol Racing 2T. Wiem co mówię bo robię w tej branży ;) http://www.scooterkingz.pl/olej-castrol-power-racing-2t-syntetyczny

 

a jak po castrolu ilość osadów?? jak bedzie w zime z mieszaniem z ropą nic sie nie wytrąca??

 

Osady typu po spaleniu zaszwe będą, ale są znacznie mniejsze niż w przypadku mobila. Mobil również jest dobrym olejem ale do 4T. Jeśli chodzi o wytrącenia to sam olej ( mowa teraz o castrolu ) jest olejem który w pełni się spala.

www.scooterkingz.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.