Skocz do zawartości

Wymiana uszczelniacza skrzynia automatyczn ZF 5hp 18 BMW 528


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich, posiadam BMW 528i Touring z 1998.03 , skrzynia biegów automatyczna ZF 5HP18, z zieloną tabliczką i korkiem do sprawdzania stanu oleju ATF, podczas wizyty w wulkanizacji zobaczyłem pocenie się w miejscu styku skrzyni z silnikiem, ciężko było stwierdzić czy to olej silnikowy czy też olej ATF. Mam zamiar w najbliższym czasie wyjąć skrzynię i wymienić uszczelniacz wału korbowego silnika oraz uszczelniacz wałka skrzyni biegów, od razu chcę wymienić olej w skrzyni na esso lt 71141, może ktoś wymieniał uszczelniacz skrzyni biegów i podzieli się jakimiś cennymi spostrzeżeniami? Jak zdejmuje się zielony korek wlewowy oleju w skrzyni? Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi...pzdr.
Opublikowano

Korek ma dosc dluga szyjke (wewnatrz miski) i zdejumuje sie na wcisk. Pod nim bedzie zakretka otworu (nie pamietam srednicu ale tam jest duzy klucz imbusowy).

Pzodro

Definicja szalenstwa - robienie wciaz dokladnie tej samej rzeczy w dokladnie ten sam sposob oczekujac zupelnie innego ofektu.
Opublikowano
...dziękuje kolego za podpowiedz jest tak jak dokładnie mówisz, korek wlewowy jest odkręcany ampulem 17mm...pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.