Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam od jakiegoś czasu telepie kierownicą przy hamowaniu, większość twierdzi że to tarcze,ale postanowiłem najpierw wyeliminować inne rzeczy. I tak okazało się że do wymiany są lewy drążek kierowniczy i prawy łącznik stabilizatora, przestało telepać ale mechanik stwierdził luz na magłownicy i wymianę jej lub ewentualnie regenerację. pytanie jakie są objawy tych luzów i jak to dokładnie sprawdzić?
Opublikowano

WITAM JET TO TEMAT RZEKA

1.Tarcze hamulcowe zdeformowane lub uszkodzone

2.Wachacze (zuzyte elementy gumowe tlumiace)

3.Drazki kierownicze (luzy)

4.Maglownica zuzyta lub ewentualnie zbyt duze luzy

Do kazdego punktu moge sie wiecej rozpisac , przerobilem ten temat dosc dokladnie , tzn. przednie i tylne zawieszenie kompletnie wymienione wraz z ukladem hamulcowym . Zawieszenia w naszych 39 wedlug mnie nie naleza do najbardziej trwalych ,ja zaczalem od tarcz hamulcowych troche lepiej przynajmniej nie telepalo mi kiera. podczas hamowania (ZImermany Sport i klocki) , za jakis czas lekkie stuki wymiana wachaczy i wszystko ok. nastepnie padla maglownica choc nie odrazu (kupno uzywki -okazala sie dobra mialem szczescie reg.1500zl nowa ponad 4000 ja mialem za 500zl) , o ile wszystko to moze przerazic odbywalo sie to w czasie . O ile moge doradzic sprawdz porzadnie elementy gumowe (tuleje ) na wachaczach nawet male pekniecia powoduje efekt jaki posiadasz . W razie dalszych pytan pisz smialo lub dobrze przeszukaj forum. :wink:

siemka dla fanow BMW

HIGHLANDER 12

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.