Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie.Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem E60 525D 2004.Zauważyłem że niekiedy na biegu jałowym autko zaczyna nierówno pracować.Wrażenie jest takie jak by od czasu do czasu nie palił jakiś gar.Co najbardziej ciekawe nie dzieje się to za każdym razem jak się stanie np.na światłach.Znajomy ma DiSa ale nic nie wykazało.Mam pytanko czy ktoś wie lub podejrzewa co może być nie tak albo co zaraz się delikatnie mówiąc popsuje:)
Opublikowano

po podpięciu INPY możesz sprawdzić sprawność pracy wszystkich cylindrów, pokazywane są czasy korekt wtryskiwaczy. To może dać już jakiś obraz czy wszystkie cylindry pracują poprawnie, sprawdzić ciśnienie na szynie.

 

Może tylko Ci sie wydaje a to co czujesz to jakieś chwilowe bujnięcie?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Niestety nic mi się nie wydaje:(Ewidentnie albo niewłaściwie jest podawane paliwo,albo coś z elektroniką.Tak jak mówiłem nie dzieje się to cały czas, na razie.W tym tygodniu zdarzyło się to w poniedziałek.Wydaje mi się że nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy gorący.W poniedziałek zaraz po zapaleniu silnika było wszystko oki tzn.nie wiem jak ma dokładnie działać zimny silnik BMW 525D bo miałem passata 1.9tdi .Wydaje mi się że praca nie jest super równa,ale nie jest za głośno po otworzeniu maski.Po kilku krótkich przejechanych odległościach-bo jeździłem z dzieciakami na Hellowen-i podjechaniu pod dom zaczął delikatnie nierówno pracować,nie wyłączałem silnika bo zawsze daje troszkę odsapnąć turbo,nierówna praca się nasilała aż poważnie zatelepało kilka razy silnikiem i autem.Po otwarciu maski ewidentnie słychać przy mocniejszym zatelepaniu że jakieś gary nie działają.Oczywiście to co mi przyszło na myśl od razu to go przedmuchać troszkę i dodałem gazu kilka razy powyżej 3000obr.Silnik równo wchodzi na obroty ,cicho i bez problemów.Po ustaleniu się obrotów jałowych czekałem jeszcze 2-3 minuty,sytuacja się powtarza i silnik znowu zaczął się dławić i poszarpywać.Na drugi dzień wszystko było oki.Może dolać jakiegoś uszlachetniacza do czyszczenia instalacji paliwowej np.-http://www.ebay.com/itm/REDEX-DIESEL-FUEL-SYSTEM-CLEANER-2X-500ml-TREAT-8-TANKS-/360405469786?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item53e9d70a5a.Jeżeli chodzi o INPA-to sam nie mam dostepu narazie do tego programu.Nie wiem gdzie to można nabyć lub ściągnąć.Może pomożesz nabyć mi INPA ,bo ja pomieszkuje teraz w Irlandii i tu jest problem coś dostać,chyba że ściągnąć z neta można,bo serwis kosztuje krocieeee.pozdrowionka
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wreście udało mi się zrobić test w INPA:)jest błąd sterownika świec żarowych i 5 świec.Nie wiem tylko czy wymieniać sterownik i wszystkie świece żarowe ,czy tylko sterownik?Jak myślicie?
Opublikowano

Ja miałem u siebie błędy 6-ciu świec (błędu sterownika nie było) a ponieważ przy przebiegu ok. 100tyś wydawało mi się nierealne, że wszystkie 6 padło, wymieniłem w ciemno sterownik. I częściowo miałem rację - po wymianie sterownika mam błąd z 5 i 6 świecy, więc reasumując świece też do wymiany, ale moduł też był uszkodzony. Nie wiem jaki Ty masz przebieg.

 

Zauważyłem też na prawdę sporą zmianę w pracy zimnego silnika pomiędzy zwykłym ON, a ON ultimate (mowa o BP), tak więc paliwo też nie jest tu bez znaczenia.

 

Sprawdź też INPĄ korekty dawek na wtryskiwaczach, ja mam na 1 do 5 średnio -0,5 do + 0,5, a na 6 cyl. ok. 2,0 - przymierzam się żeby ten jeden wtrysk wymienić bo czasem na ciepłym silniku też czuję podrygiwanie auta na wolnych obrotach. Poza tym bez zarzutu.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam ponownie:),czy ktoś mi doradzi ja bez ściągania kolektora ssącego wymienić sterownik świec żarowych.Niektórzy opowiadają że właśnie tak to zrobili,ja niestety w 2.5 litrowej E60 mogę go tylko dotknąć jednym palcem po ściągnięciu osłony plastikowej silnika.Zasłania go jakiś twardy gruby przewód i pełno miękkich wężyków,nie mogę nawet zobaczyć śrub a o ich odkręceniu to raczej mogę zapomnieć.Z góry dziękuje....
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam wszystkich.

Mój problem z moim 525d wygląda tak ze na biegu jałowym szarpie silnikiem po przejechaniu krótkiego odcinka trochę się polepsza przy rozgrzanym silniku jest lekko odczuwalny auto przyspiesza równo i żadnych spadków mocy aha jeszcze jedno przy starcie po ruszeniu kopci przez .okolo10 sekund. Auto sprawdzone disem wszystkie czujniki sprawne korekcja w porządku kompresja też. Jedyne co pokazuje to skoki ciśnienia na listwie CR rzędu 40 - 50 barów i nie jest stabilne w ogóle i nie mówi o gazowaniu. Jakieś podpowiedzi? Bo próbowałem już wszystkiego i nie mam bladego pojęcia co robić

dzięki

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam,jestem nowy na forum .Podłączę się do tematu,mianowicie mam podobny problem:Po odpaleniu silnik nierówno chodzi, jest głośniejszy i wydaje mi się że nie ma odpowiedniej mocy ale po kilku km wszystko jest ok.Dodam ,że kilka dni temu wymieniłem jeden z wtrysków gdyż miałem z nim problem (samochód był słaby,kopcił i jeden z wtrysków miał dużą korekcję).Samochód teraz nie kopci ale chodzi równo i ma odpowiednią moc dopiero gdy jest ciepły.Może ktoś orientuje się co może być przyczyną? proszę o pomoc...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.