Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przymierzam się już po raz drugi do wymiany kierownicy w moim aucie na multifunkcyjną.

mam taką:

http://www.google.pl/imgres?q=kierownica+e39&hl=pl&sa=X&biw=1280&bih=631&tbm=isch&prmd=imvnsfd&tbnid=jJrBv9EEd9fq9M:&imgrefurl=http://xarchiwum.pl/search%3Fs%3De46%2Bkierownica%2Be39%26p%3D12&docid=s68HxeztmijDrM&itg=1&imgurl=http://img.xarchiwum.pl/16/5585/0179.jpg&w=128&h=96&ei=FXCyTr3TIc-XOsXHjYMC&zoom=1&iact=hc&vpx=541&vpy=434&dur=1602&hovh=76&hovw=102&tx=102&ty=43&sig=101384774364017652822&page=4&tbnh=76&tbnw=102&start=55&ndsp=18&ved=1t:429,r:8,s:55

 

z tym że moja jest bez multi i tu pytanie: czy nowa kiera z multi musi być identyczna? bo widziałem na alegro też rzekomo do polifta ale wyglądała jak przedliftowa.

co z taśmą po wymianie samej poduchy, ew. poduchy razem z kołem kierownicy? zostaje czy też musi być inna, przystosowana do multifunkcji?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.