Skocz do zawartości

E 36 1,8 tds rozruch-odpalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z odpaleniem auta;musze długo kręcić rozrusznikiem i pompować gazem(oczywiście najpierw grzeje świece) aż zapali i chodzi,potrafi zgasnąć w czasie jazdy i musze zaczynać od poczatku.Wymieniłem filte ,myślałem ze moze zapchany.Pomocy
Opublikowano
Hej, mialem tez sam problem. winna jest tego taka że ci ropa sie cofa do baku po jakimś czasie kup sobie zaworek taki jest aby ropa sie nie cofała kup jeszcze przewód zbrojony do tego rozmiar wszystkiego to 8 i tak miedzy filtrem a pompą zaluż go tam ale bliżej filtra aby bylo wiece ropy w przewodzie przed pompa ropa ma isc do pompy i sie nie cofać i kup jeszcze 2 podkładki miedziane do śruby która idzie do pompy koszt takieg zaworka to 20 zł okolo, 2 podkładki miedziany 1 zl + weżyk zbrojony umnie on kosztowal 14 zl za metr, a i jeszcze4 obejmy zaciskowe metalowe to sa one po 1 zł chyba jedna i bedzie samochód jak nowo narodzony jak nie zmieniales świeczek to je zmień zima idzie trzeba będzie długo grzać;p
Opublikowano
jak masz kasy dużo na naprawe to prosze bardzo ale pompy do bmw są strasznie drogie, ale takie zaworek raduje życie nie jednemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.