Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od pewnego czasu jestem posiadaczem e36 i mam do was kilka pytań bo już na początku mojej przygody z BMW zaczynają się schody a mianowicie;

1. czy ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem ze bmw jest tak jakby przychylone na jeden bok? wygląda to tak jakby jeden amortyzator był sprawny a drugiego wcale nie było chociaż jest. miedzy jednym kołem a nadkolem jest ok 10cm szczeliny a z drugiej strony kolo schowało się już pod budę. co może być przyczyna takiego zachowania?

2. zauważyłem na podnośniku kręcąc przednimi kolami ze maja lekkie bicie góra-dol czy jest sposób na zlikwidowanie tego bez większych kosztów?

3.Jaki powinien być poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym? w instrukcji jest napisane na poziomie kreski cold/kalt. U mnie nie ma tego poziomu tylko po całości zbiorniczka są kreski poziome. ile orientacyjnie macie w swoich wozach płynu 1/2? 3/4 czy może 1/4?

4. Ostatnio zmieniałem olej i filtr oleju wiec chciałem skasować Oil service z kokpitu żeby znowu szedł od zielonych kwadracików jak to zrobić?

5. jak wymienia się olej w tylnym dyfrze? czy tak jak w e34 są 2 śrubki jedna na dole druga na gorze ? dolna się spuszcza zakręca a górną się nalewa do przelania się oleju?

6.Po postawieni na podnośnik BMW zauważyłem ze po zaciśnięciu hamulca kolo kreci się sztywno i ciasno tak jakby hamulec nie odbijał dobrze czy przyczyna tego są zapiekające się cylinderki? jeśli tak to trzeba je wyczyścić czy w grę wchodzi tylko wymiana?

Opublikowano
Witam od pewnego czasu jestem posiadaczem e36 i mam do was kilka pytań bo już na początku mojej przygody z BMW zaczynają się schody a mianowicie;

1. czy ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem ze bmw jest tak jakby przychylone na jeden bok? wygląda to tak jakby jeden amortyzator był sprawny a drugiego wcale nie było chociaż jest. miedzy jednym kołem a nadkolem jest ok 10cm szczeliny a z drugiej strony kolo schowało się już pod budę. co może być przyczyna takiego zachowania?

2. zauważyłem na podnośniku kręcąc przednimi kolami ze maja lekkie bicie góra-dol czy jest sposób na zlikwidowanie tego bez większych kosztów?

3.Jaki powinien być poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym? w instrukcji jest napisane na poziomie kreski cold/kalt. U mnie nie ma tego poziomu tylko po całości zbiorniczka są kreski poziome. ile orientacyjnie macie w swoich wozach płynu 1/2? 3/4 czy może 1/4?

4. Ostatnio zmieniałem olej i filtr oleju wiec chciałem skasować Oil service z kokpitu żeby znowu szedł od zielonych kwadracików jak to zrobić?

5. jak wymienia się olej w tylnym dyfrze? czy tak jak w e34 są 2 śrubki jedna na dole druga na gorze ? dolna się spuszcza zakręca a górną się nalewa do przelania się oleju?

6.Po postawieni na podnośnik BMW zauważyłem ze po zaciśnięciu hamulca kolo kreci się sztywno i ciasno tak jakby hamulec nie odbijał dobrze czy przyczyna tego są zapiekające się cylinderki? jeśli tak to trzeba je wyczyścić czy w grę wchodzi tylko wymiana?

 

Na wszystkie pytania masz odpowiedzi na forum, są to często poruszane tematy, poszukaj.

Co do punktu pierwszego to podjedź na stacje diagnostyczną na szarpaki i sprawdź sobie zawieszenie. Masz amory do wymiany.

tel. 514.99.46.99
Opublikowano

ad1

pęknięta sprężyna,inna sprężyna itp

ad2

brak centrowania felg,lub opony

ad3

3/4

ad4

było na forum kilka razy,poszukaj

ad5

tak jak w E34

ad6

stoją klocki w prowadnicach,lub przytarty,zardzewiały tłoczek.

Kupuje się reperaturki zacisku,w razie potrzeby nowy tłoczek,szlifowanie powierzchni zacisku jeśli są ślady przytarcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.