Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Wlasnie zalogowalem sie na forum i mam kilka pytan.

Mechanik stwierdzil ze mam do zrobienia w aucie

amory przod

drazek kierowniczy lewy

lacznik stabilizatora przod 2szt

tulejki dr. stabilizatora przód

amory i lacznik zakupione lecz mam problem z drazkiem sterowniczym ..moze mi ktos powiedzic co dokladnie kupic? bo w sklepie powiedziano mi ze musze calosc :mad2: wtf

druga sprawa to drugi mechanik

stwierdzil ze do zrobienia

amory przód

łaczniki 2szt

wachacze 2szt

juz sam nie wiem co i jak moze kazdy z nich mial to samo na mysli a inaczej nazwal

prosze o pomoc gdyz jestem laik w tych sprawach :oops:

Opublikowano

yoshimura01 bardzo mi pomogłes wielkie dzieki :cool2: jestem juz blisko :lol:

teraz troszke w miejscu znow stoje gdyż wszystko ladnie a facet mi znow zadal pytanie jaka srednica tego przegubu jest bo sa rozne w sprzedazy :D

Opublikowano

dokladnie to takie koncowki. Chcesz Meyle?? a nie to co szlo na pierwszy montaz?? tj LEMFORDER

Te jak to nazwales tulejki dr. stabilizatora to nie sa do konca tulejki, poniewaz tuleja jest elementem gumowo-metalowym wulkanizowanym. To o co Ci chodzi to GUMY stabilizatora:

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=gumy+stabilizatora+bmw+E46

Opublikowano

yoshimura01 a jesli łaczniki stabilizatora mam meyle to gumy moge dokupic lemforder? czy to juz musza byc meyle?

bo chyba dobrze rozumiem ze te laczniki w to wchodza ?

Opublikowano
mozesz mieszac producentow i to zalezy tylko od Ciebie ktorego wybierzesz... wazne zeby wszystkie czesci byly pod Twoj model auta. Laczniki mocowane sa do amorow i dalej do drazka stabilizatora, a dopiero TEN jest umieszczony w rynienkach z gumowa poduszka [guma stabilizatora]... wiec generalnie cala zawiecha wspolpracuje ze soba. A jak wahacze?? tez wymiana, czy zostaja jeszcze te co sa??
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano