Skocz do zawartości

Ciężko kreci sie kierownica i nie odbija


nawros

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Nowe sworznie chodzą cieżej, wiec to może mieć wpływ. Powinno szybko przejść, jęsli nie to zobacz krzyżak kolumny kierowniczej, on lubie sie zapiekać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To musisz poczekać aż nowe sworznie sieułoża, jesli tak za 200km bedzie dalej to samo, to znaczy że coś nie tak jest.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

to raczje nie powinna sie stać nic niespodziewanego. Jakieś firmy były to sworznie? wydaje mi sięże po prosty nowe sworznie sie ciasno kręcą. Poczekaj te 200km, jak nie przejdzie to wtedy trzeba sie martwić. Chodz kierownica powinna obijać.

p.s. A jak sprawdziłeś ten krzyżak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Krzyżak trzeba odkręcić od magla i wtedy sprawdzić czy sie lekko kręci tym krzyżakiem czy nie.

Przy okazji możesz zdjąć końcówki drążków kierowniczych i obracać samymi kołami. Wteyd bedziesz wiedzial czy wina sworzni czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Okazalo sie ze ze zdjetymi koncowkami rowniez ciezko skreca sie kolem z czego wynika ze to sworznie. KLecz Mam kolejna zagadke gdyz kierownica troszke lzej chodzi i odbija lecz auto zaczelo bujac podczas jazdy, ciezko sie utrzymac na pasie, przy szybszej jezdzie to juz calkiem tragedia. Wymienione sworznie tuleje wahacza laczniki stabilizatorow. Pomocy. Przed wymiana tych sworzni mialem luzy itd ale nie musialem sie stresowac szybkim wyprzedzaniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ciekawe, ale może zbieżność źle ustawiona?? Amortyzator układu kierowniczego przykręcony??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz nie wiem sam, jutro udam sie na stacje diagnostyczna moze cos wykryja. Dzis jechalem na ostrych koleinach i normalnie MASAKRA nie da sie utrzymac na pasie, nawet najazd na na pasy jezdni powoduje jakies dziwne zachowanie auta. Czemu ona nie odbija i tak dziwnie sie prowadzi ze trzeba walczyc z kierą? lecz jak puszczam jedzie prosto przy wyprostowanej kierownicy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
witam, dzis odwiedzilem stacje diagnostyczna, panowie stwierdzili ze wszystko jest w porzadku, zbierznosc, nie ma nigdzie luzow, amorki na 70-80% a co do nie odbijania kierownicy i jej ciezkiej pracy podejrzewaja gorne mocowania amortyzatorow przednich, czyli lozyska. Co wu sadzicie na ten temat? dzis jeszcze sprawdze na odpietych koncowkach drazka prace maglownicy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja sądzę, żę możesz edytować poprzednie posty a nie pisać 3 pod rząd.

Może byćcośz łozyskami, ale one tak nagle siadają, i jak sie zacierająto jest takie charakterystyczne skrobanie jak skręcasz. Ale oczywiście mogą mieć wpływ na odbijanie.

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.