Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Zastanawiam się nad zakupem zestawu do przerobienia przodu auta ze zwykłego e90 na m3.

 

Czy ktoś z Was zna produkty firmy csr automotive?

http://en.csr-shop.info/public/catalog_xmlxslproductsearch.aspx?qs=e90&art=SetSearch&suid=315&zid=5d2a7013-6d68-4414-984c-845b4c1cbe88

 

Wiem, ze oni produkują maski i błotniki z laminatu - jakie są plusy i minusy tego materiału w porównaniu do blaszanych oryginałów?

Orientujecie się może jak to jest u nich z jakością wykonania?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Dobrze , że akurat zerknąłem tutaj. Nie kupuj tego szajsu. Kiedyś zamówiliśmy kompletny zestaw do E60 (M5) Tak jak szybko to przyszło z niemiec, tak samo szybko wróciło do nich. Nawet nie chciałbyś oglądać tego. Wiadro szpachlu i pół roku przymierzania i składania. Ogólnie porażka. Nie polecam zdecydowanie. Jak już to tylko oryginał, ale cieżko dostać używany. Pozdro
Opublikowano

 

Wiem, ze oni produkują maski i błotniki z laminatu - jakie są plusy i minusy tego materiału w porównaniu do blaszanych oryginałów?

 

Waga

Opublikowano

a co z twardością odpornością na odkształcenia i ogólną trwałością elementów z laminatu?

 

Nie znam się, ale błotniki z materiału innego niż blacha kojarzą mi się z plastikowymi błotnikami w renault megane scenic.

 

Jak się naciskało taki błotnik przy ciepłej pogodzie to można było praktycznie koła dotknąć. Tego bym nie chciał przy swoim aucie.

Opublikowano

jak chcesz urywać ułamki sekund na torze to nie przejmujesz się estetyką czy trwałością laminatów, do jazdy na codzień laminaty to imo pasują do calibry a nie e90.

Lepiej te pieniądze zainwestować w zawieszenie opony, lekkie i trwałe felgi albo opony.

Opublikowano
do jazdy na codzień laminaty to imo pasują do calibry a nie e90.

 

Kolego Clip co to znaczy imo pasują do calibry bo jakiś niekumaty dziś jestem??? :)

 

Nie zależy mi na urywaniu ułamków sekund na torze.

 

Chciałbym się dowiedzieć głównie o trwałość tych laminatów - jak to będzie w mroźne dni - czy nie będą kruche - no i analogicznie podczas upałów żeby się to wszystko nie deformowało...

 

Znajomy lakiernik wspominał także że laminaty różnie przyjmują lakierowanie i na niektórych z nich tworzy się po pewnym czasie efekt skórki pomarańczy.

 

Proszę o konkretne odpowiedzi odnośnie codziennej eksploatacji elementów z laminatów.

Opublikowano
do jazdy na codzień laminaty to imo pasują do calibry a nie e90.

 

Kolego Clip co to znaczy imo pasują do calibry bo jakiś niekumaty dziś jestem??? :)

 

Nie zależy mi na urywaniu ułamków sekund na torze.

 

To znaczy ze kiepsko spasowany badziew (nie widzialem bazuje na opinii poprzednika) pasuja do wiejsko stuningowanej calibry za 600 euro a nie do samochodu marki premium.

 

Na torze nikt sie wygladem nie przejmuje bo tam sie licza osiagi. Na ulice wazniejszy jest wyglad niz 20kg wagi. Wywal tylna kanape i zobacz czy roznica w osiagach jest warta zachodu.

 

 

Calibra nie Calibra,

oznajmiam że wszystkie E92 i E93 mają przednie błotniki plastikowe :wink:

 

Wiem ale tam jest wszystko fabrycznie spasowane

Opublikowano

no tak, ale niby firma csr automotiv to owszem nie Monachium ale też niby Niemcy.

Może przypadek kolegi z drugiego postu w moim wątku to typowy błąd w sztuce konia co ma cztery nogi i też się potknie.

 

Znam opinie o pseudoniemieckich firmach gdzie na zlecenie bauera z Dortmumndu małe chińskie rączki za miskę ryżu dziennie robią robotę, ale nie dajmy się zwariować.

 

Jak już mówiłem wcześniej nie zależy mi na osiągach i tym bardziej nie zależy mi na wywalaniu kanapy ani czegokolwiek innego. Auto ma wyglądać ładnie, być funkcjonalne i być w miarę tanie w utrzymaniu (jak na BMW :lol: ) i tyle.

Opublikowano

Chciałbym się dowiedzieć głównie o trwałość tych laminatów - jak to będzie w mroźne dni - czy nie będą kruche - no i analogicznie podczas upałów żeby się to wszystko nie deformowało...

 

Wlokno szklane bedzie pekac, od ciepla i od naprezen, jezeli jest zle wykonane, to z czasem pojawi sie na nim pajeczyna - na pewno widziales cos takiego na kajaku albo zaglowce, to ta sama technologia i moim zdaniem nadaje sie tylko do lodek.

 

Znajomy lakiernik wspominał także że laminaty różnie przyjmują lakierowanie i na niektórych z nich tworzy się po pewnym czasie efekt skórki pomarańczy.

 

Ma racje.

 

Jezeli koniecznie jestes zainteresowany pakietem stylizujacym E90 na M3, to mozliwe, ze moglibysmy cos takiego dla Ciebie znalezc i tak od dawna myslimy na poszerzeniem oferty, poza felgi. Pakiet bylby wykonany z PP (czyli tego samego materialu co fabryczne zderzaki) - skladalby sie z zderzakow, progow, blotnikow z migaczami, carbonowa maska tez jest osiagalna, kwestia, ktora pozostawalaby po Twojej stronie bylby tylko wydech (jezeli Twoje E90 to diesel, jezeli benzyna to wydech takze bylby dostepny).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

troszkę temat ucichł, więc pozwolę sobie odświeżyć.

 

Przekonaliście mnie, że nie warto bawić się w laminaty przy codziennej eksploatacji.

 

 

Jak natomiast wygląda sprawa fabrycznej, oryginalnej maski m3 - czy będzie pasowała bez żadnych przeróbek do zwykłej trójki ze zderzakiem poliftowym? Na realoem widziałem że przy m3 są inne siłowniki niż w e90, ale to może być spowodowane różnym ciężarem masek.

 

Przy zmianie błotników na m3 z tego co słyszałem może nie być bezproblemowo, bo mają szerokość nie pasującą do zwykłych progów, inne są też nadkola i pewnie jeszcze kilka mniejszych plastików łączących błotniki m3 ze zderzakiem. Nie wiem też czy będą pasować mocowania lamp

 

Podobają mi się zderzaki z m3, ale nie chcę rezygnować z halogenów więc zostanę przy zderzaku z m-pakietu.

 

Jeśli próbował ktoś dopasowywać fabryczne elementy z m3 to proszę o porady

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.