Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
napiszę to co kojarzę. Pierwszy to prawdopodobnie coś nie tak z taśmą kierownicy, ale skoro mówisz, że nie masz multifunkcji to prawdopodobne jest że ktoś zmienił kierownicę i stąd błąd.nie jet wszystko podpięte jak trzeba. może pomoc wymian kiery na odpowiednią, bądź przekodowanie. Drugi to elektryczny podgrzewacz płynu chłodzącego. często pada w nim płytka, a raczej przepalaja sie ścieżki, jest spora szansa na naprawę. p[oszukaj na forum temat elektryczny podgrzewacz płynu - naprawa. błąd w lato nie będzie wyskakiwał, bo on sie aktywuje przeważnie zimą jest używany, jak temperatura spadnie poniżej 10 stopni C. Dalej masz błąd świec żarowych. Masz DDE 3.0 więc prędzej będziesz miał spalone któreś świece, bo przekaźnik w tej wersji pada rzadko. świece można sprawdzić multimetrem z poziomu wtyczki w skrzynce komputera, na odpiętej wtyczce od przekaźnika mierzymy multimetrem opór świec. jest też instrukcja na forum jak sprawdzić czy świece grzeją oraz rozpiskę pinów świec. Dalej też widzę jakiś błąd centralnego zamka..... ( ...) termometr zewnętrzny, mówisz że sprawdzony i działa... generalnie jak działa to powinien pokazywać temperaturę, jeśli wyświetla prawidłowo, to błędu być nie powinno. może kabel gdzieś przerwany, dochodzi do czujnika napięcie? jak nie masz BC to temperaturę zewnętrzna możesz sprawdzić w testach ukrytych. Dalej masz błąd w LCM, znaczy że ktoś grzebał przy przebiegu, tzn był cofany. Kolejny to że był akumulator odłączony, to te może sie wiązać z błędami immobilizera.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.