Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jestem nowy a już problem m52b20 nie moge odpalić motora.

Auto stało troche czasu nieodpalane.Amatorzy mechanicy z braku kompresji wymienili uszczelke pod głowicą i żle złorzyli rozrząd i vanosa ale ustawilem według opisu z grupy dyskusyjnej 'dzieki'.A niepomyśleli że olej z popychaczy jakoś uciekł i nie wszystkie zawory uchylały sią prawidłowo [całkowicie] i trzeba było troche czasu aż pompa oleju nabije ciśnienia w popychacze.[spotykałem się z tą samym obiawem komletnie nowych autach które stały na placu u dilera] Teraz zaczeła brać ale tyko troche , z wydechu wypluwa dym z paliwem i nie chce wejść na obroty.Wkońcu wogule nie reaguje świece zalane i smród paliwa. Świece nowe.Auto kupiłem niedawno z tym właśnie problemem, jestem mechanikiem [nie mylić z wymieniaczem] z dużym zasobem wiedzy w tego typu tematach, ale to mnie narazie przerasta .Mam za mało danych schematycznych, a ciężko wydębić cokolwiek w serwisie. auto jest to520 e39 z marca96 roku silnik m50b20c ma 180tys.km mual.skrzynie i piękny błękitny kolor z nowej trójki, ale nacieszyć narazie się niedaje.POMÓŻCIE wszelakie rady są leprze niż krwiopicze serwisy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli wstępnie wady mechaniczne można wyeliminować (uszczelka, rozrząd, czujniki)?

 

Ja zrobiłbym tak: sprawdził błędy DME, reset DME, odpiął sondę, sprawdził przepływomierz, wtryskiwacze (czy któryś nie leje jak z cebra), ciśnienie paliwa na listwie, a potem próbował dalej kombinować.

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.