Skocz do zawartości

320d interpretacje błędów


camaro_

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego pierwszy błąd dotyczy uszkodzonej świecy żarowej na pierwszym cylindrze a drugi tyczy się kontroli ciśnienia na szynie wtryskowej podczas startu ale nie mam pojęcia co znaczy ale tak ten błąd dosłownie brzmi, wymień świecę żarową, wykasuj błędy i zobaczysz czy się pojawią, oba błędy są chyba ze sobą powiązane bo częstotliwość występowania jest taka sama.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten błąd ze świecą żarową mam na wszystkich czterech świecach :cry:

Gdybym dopadł INPE po angielsku, to pewnie sam więcej bym zrozumiał, a tak to ze słownikiem niemieckim niewiele zdziałałem. Dzięki za pomoc.

I pytanko (czy dobrze rozumiem):

"1. Umweltsatz" - oznacza pierwsze wystąpienie problemu?

"2. Umweltsatz" - oznacza ostatnie wystąpienie błędu?

(dopiero zaczynam przygodę z INPĄ, a język niemiecki tylko utrudnia sprawę).

 

No i znalazłem chyba winowajcę tych świec:

viewtopic.php?f=69&t=116062

Corolla e11 FL --> BMW e46 FL (M47/TU) --> R18A2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu obserwowałem, że jakby dłużej kręci, zanim zapali. Martwi mnie jeszcze ten błąd ciśnienia na szynie cr - jeżeli dobrze myślę i "1. Umweltsatz - oznacza pierwsze wystąpienie problemu" , to zbiegałoby się to jakoś w czasie z sytuacją, gdy padł mi alternator, dotoczyłem się na parking na samym akumulatorze, potem auto już nie zapaliło i skończyło się na wymianie regulatora napięcia. Może ktoś coś więcej powiedzieć o tym błędzie? Czy może on być powiązany ze świecami?
Corolla e11 FL --> BMW e46 FL (M47/TU) --> R18A2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu obserwowałem, że jakby dłużej kręci, zanim zapali. Martwi mnie jeszcze ten błąd ciśnienia na szynie cr - jeżeli dobrze myślę i "1. Umweltsatz - oznacza pierwsze wystąpienie problemu" , to zbiegałoby się to jakoś w czasie z sytuacją, gdy padł mi alternator, dotoczyłem się na parking na samym akumulatorze, potem auto już nie zapaliło i skończyło się na wymianie regulatora napięcia. Może ktoś coś więcej powiedzieć o tym błędzie? Czy może on być powiązany ze świecami?

No to Kolego to by się zgadzało z tym błędem ciśnienia na szynie cr, dotoczyłeś auto na akumulatorze i dlatego wystąpił ten błąd, jak masz błąd czterech świec żarowych to na 100% sterownik padnięty, kolega Roger-Nysa naprawia te sterowniki a jeśli chodzi o umweltsatz to oznacza po prostu ochrona środowiska.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, z tego co ustaliłem, to Roger-Nysa robi nawet tak, że najpierw wysyła naprawiany sterownik, podmieniam go w aucie ze swoim i odsyłam mu swój zepsuty. Znalazłem jego ofertę na alledrogo i powiem wam, że niezły pomysł z tą zamianą :cool2:
Corolla e11 FL --> BMW e46 FL (M47/TU) --> R18A2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.