Skocz do zawartości

Zgasł silnik e39


Elimor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem.

Opisze od poczatku.

Pierwsze co sie wydażyło to jak jechałem w korku silin mi się zagrzał i odrazu i pekła rurka z małego kręgu chłodzenia. Ewakuator i do warsztatu. Wszystko naprawione ale nie udajesie odpowietrzyć system chłodzenia!! zabrałem sie do tego sam! Otóż niby odpowietrzyłem ale po przejechaniu kilku kilometrów znowu zapowietrze sie system i silnik grzeje się. Jak odkręcałem tą śriubke to odpowietrzałosie kolo 20 minut! No i tak kilka razy! Samochód zostawiłem! i musiałem wyjechać na dłuższy czas!

po powrocie odpaliłem samochod. co odrazu zauważyłem że bardzo szybko rośnie temperatura silnika! Potem spaliny we wnętrzu, otworzyłem maske a silnik dymi się zboku! tylko dałem troche gazu silnik zgasł. Co to może być?? Uszczelka czy głowica. I ile kosztoje to naprawić? WARSZAWA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny warszawskie:

1. Wymiana uszczelki (komplet) 1200 - 1600;

2. Wymiana głowicy: pkt. 1 + cena głowicy;

3. Silnik (jak blok poleciał): cena silnika + 1000 - 1200 PLN za robociznę.

Uszczelkę, głowicę i silnik znajdziesz np. na allegro. Mi poleciał blok (poprzedni właściciel wymieniał uszczelkę kluczem francuskim...), a i głowica była w kiepskim stanie. Wiem co czujesz, zbieraj kaskę albo na naprawę, albo na nowy samochód :mad2:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.