Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam

 

jak to zwykle bywa po wymianie jednej częsci przychodzi pora na kolejne :) jestem po wymianie obu czujników położenia wałka rozrządu a teraz pojawiły mi się następujące błędy w mojej buni

 

http://img819.imageshack.us/img819/7916/adam1t.jpg

 

 

http://img820.imageshack.us/img820/3636/adam2h.jpg

 

moje pytanko

czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi które sondy mam wymienić ??

 

z góry bardzo dziękuję za porady i jakiekolwiek wskazówki.

na forum znalazłem takie coś

viewtopic.php?f=72&t=124662&p=877067&hilit=lambda+control+bank+2+control+block#p877067

i nie wiem czy faktycznie jest coś z lewym powietrzem. dodam że wymieniałem też pokrywe zaworów nowe wszystkie uszczelki brak wyciaków oleju, wymieniona też rurka powietrza nr 5 według real oem http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DR11&mospid=47552&btnr=13_0643&hg=13&fg=15,

jeżeli ktoś byłby w stanie wskazać wedug tego wykazu to naprawde wielkie piwko wiszę

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DR11&mospid=47552&btnr=11_2181&hg=11&fg=50

pozdrawiam i dziękuje za wszelkie poradyi pomysły.

Edytowane przez jack daniel's
Opublikowano
witam

 

jak to zwykle bywa po wymianie jednej częsci przychodzi pora na kolejne :) jestem po wymianie obu czujników położenia wałka rozrządu a teraz pojawiły mi się następujące błędy w mojej buni

.

 

 

poczytaj tej watek

viewtopic.php?f=72&t=155178

 

bo blady 227 i 228 moze powodowac odma

Opublikowano

siemka jeśli masz dostęp do inpy to przeczytaj sobie ten temat :) tam masz opisane jak sprawdzić która sonda jest do wymiany :) masz tam moje fotki z inpy a kolega godzill idealnie wytłumaczył co i jak :) viewtopic.php?f=72&t=154798&hilit=+foto

Co do odmy jakie masz objawy ? Objawy odmy to zamulenie do 2tyś obrotów, delikatne drgania silnika na postoju i syczenie silnika

Opublikowano

Witam

Na początku dzięki za zainteresowanie tematem.

 

Jeżeli chodzi o odme to myślę że wszystko jest dobrze. Syczenia żadnego nie słyszę, po odkręceniu korka od oleju obroty lekko zafalują ale po chwili wracają do normy i wszystko działa jak trzeba. Cewki, swiece wymienione. Dodam tylko że jak rano odpalam zimne auto to przez chwilę chodzi na podwyższonych obrotach a później jest wszystko dobrze po kazdym odpaleniu. Na benzynie chodzi caly czas dobrze a na power lpg przy delikatnym dodawaniu gazu obroty lekko opadaja musze tj pobudzic raz gazem i pozniej normalnie ruszac. Podczas jazdy nie czuje roznicy pomiedzy gazem a benzyna.

Opublikowano

A zasysa korek od oleju gdy go odkręcasz ? Jak tak to silnik nie bierze lewego powietrza dla pewności możesz kupić preparat do czyszczenia przepustnic i popsikać po silniku w miejscu gdzie może brać lewe powietrze. Gdy silnik wejdzie na wyższe obroty to znaczy że tam bierze lewe powietrze :)

I sprawdź te sondy :) wyczytałeś w tamtym temacie czy ci napisać ? :)

Opublikowano

hejka

 

więc kupiłem środek do przepustnic w celu poszukiwania lewego powietrza jednak po odkręceniu korka zauważyłem że faktycznie silnik go lekko zasysa :D przytkałem także ręką i faktycznie czuć ssanie co mnie bardzo ucieszyło tak więc niepotrzebnie wydane złocisze.

jakiś czas temu kolega zrobił jeszcze takiego screena (pozdrowionka dla -crayou-)

 

http://img232.imageshack.us/img232/5105/adam4b.jpg

 

w razie potrzeby mogę spróbować zrobić więcej screenów na benzynie i na gazie.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.