Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam własny interface do Inpy. Ostatnio dwukrotnie zapaliła mi się kontrolka silnika i sama po jakimś czasie zgasła. Obecnie się nie świeci. Odczyt błędów przedstawiam poniżej. Nie wiem czy mam do wymiany przepływomierz, czujnik wałka rozrządu a może jeszcze coś innego. Proszę o pomoc.

 

E R R O R M E M O R Y

---------------------------------------

Date: 20.08.2010 23:30:33

ECU: D50M47B1

JobStatus: OKAY

Variant: D50M47B1

-------------------------------------------------------------

RESULT: 2 error in error memory !

-------------------------------------------------------------

3EC0 3EC0 Camshaft sensor, Signal

Error counter: 255

Logistic counter: 22

 

1. Umweltsatz

Mileage 190380 km

average engine rotational speed 855.05 rpm

coolant temperature 69.20 deg C

maximum common-rail-pressure of last 10ms 385.98 bar

injection mass index value without mass balance control 6.70 mg/cyc

intaken air mass per cylinder 245.76 mg/Hub

charge pressure value 1004.30 hPa

Linearised APP1 0.00 %

Battery Voltage 14011.66 mV

Vehicle speed 3.95 km/h

meta-status of KW- and NW-event managment 48.00 -

 

2. Umweltsatz

Mileage 200650 km

average engine rotational speed 1820.44 rpm

coolant temperature 88.27 deg C

maximum common-rail-pressure of last 10ms 764.08 bar

injection mass index value without mass balance control 22.45 mg/cyc

intaken air mass per cylinder 472.62 mg/Hub

charge pressure value 1043.69 hPa

Linearised APP1 33.86 %

Battery Voltage 14011.66 mV

Vehicle speed 45.40 km/h

meta-status of KW- and NW-event managment 48.00 -

 

kein Signal

Test conditions fulfilled

Error not occurred yet

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

 

Error code: 3E C0 01 06 00 00 FF 16 4A 5E 1F 77 31 11 27 66

00 56 04 30 4E 61 42 8A 61 39 4B 6A 2B 56 2E 30

-------------------------------------------------------------

3FF0 3FF0 (3263) air flow meter

P3263 Mass or Volume Air Flow Too High due to Sensor Drift

Error counter: 52

Logistic counter: 36

 

1. Umweltsatz

Mileage 197770 km

average engine rotational speed 2372.09 rpm

coolant temperature 76.23 deg C

maximum common-rail-pressure of last 10ms 685.31 bar

injection mass index value without mass balance control 10.24 mg/cyc

intaken air mass per cylinder 636.46 mg/Hub

charge pressure value 1240.61 hPa

Linearised APP1 18.11 %

Battery Voltage 14174.59 mV

Vehicle speed 59.22 km/h

Atmospheric-pressure 974.76 hPa

 

2. Umweltsatz

Mileage 203600 km

average engine rotational speed 2399.67 rpm

coolant temperature 71.21 deg C

maximum common-rail-pressure of last 10ms 834.97 bar

injection mass index value without mass balance control 20.48 mg/cyc

intaken air mass per cylinder 743.59 mg/Hub

charge pressure value 1447.38 hPa

Linearised APP1 32.28 %

Battery Voltage 14011.66 mV

Vehicle speed 84.88 km/h

Atmospheric-pressure 984.61 hPa

 

Verhaeltnis berechnete zu gemessener Luftmasse zu groß

Test conditions not yet fulfilled

Error not present now, but already stored

Error would cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

 

Error code: 3F F0 B1 06 32 63 34 24 4D 41 56 7E 57 1A 65 7E

17 57 3C 63 4F 88 57 79 6A 34 76 93 29 56 56 64

=============================================================

Opublikowano
Powiedz może coś co się dzieje??

Właśnie, że poza tym, iż się ta kontrolka 2 razy zapalała i gasła po kilku dniach, to nic się nie dzieje. Żadnego szarpania ani większego spalania, gorszego zapalania, mniejszej mocy... nic. Zero objawów poza kontrolką.

Ale w dłuższą trasę za granicę strach jechać. To co robić? Co naprawiać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.