Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

auto kupilem za granica

w Niemczech w/g diagnozy BMW byl do wymiany lancuch rozrzadu

 

silnik caly czas na chodzie, wydaje stukajace odglosy od gory, tj ocierajacy sie lancuch o obudowe

 

moj mechanik sciagajac pokrywy zaworow zauwazyl ze zaden z lancuchow nie jest napiety

co dziwne "szklanki"rowniez nie byly napelnione

 

podejrzenie padlko na pompe olejowa

wynik na zimnym silniku to ok 4-4,5 a na rozgrzanym to ok 2

 

 

czy to zbyt niskie cisnienie Waszym zdaniem??

 

 

ktos spotkal sie z podobnym problemem??

 

Silnik 4,6is 2001, przebieg oryginal 170tkm

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

problem rozwiazany

 

opisze troche przyczyne niedomagania silnika, moze sie komus przyda...

 

 

 

...uszkodzony byl slizg lancucha rozrzadu, ten w ksztalcie litery U

 

kawalki plastiku dostaly sie do misy, smok zaciagnal i maly kawalek dostal sie pod te sitko

smarowanie bylo na tyle dobre ze nie zapala sie kontrolka ale niewystarczajace aby napompowac popychacze i napinacze lancucha

lancuch byl delikatnie luzny i szorowal o obudowe

 

 

 

autko juz jezdzi, calkiem przyjemnie przyspiesza ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.