Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolego JEST! bo nie ma rzeczy niemozliwych ale czy opłaca sie popadać w koszta ? otóż turbina zazwyczaj daje 1.5 bara cisnienia na silniku ktore sie kreci do MAX 4500 tys obrotów a benzyna sie kreci do 6.5 średnio takze jak chcesz wstawic turbo to na jakies 0.6 bara i i tak bym sie zastanawiał czy korbowody nie wydą bokiem zalezy jaka kondycja silnika i czy to bedzie zrobione z głową
"Rzeczy niemożliwe Od Ręki, Cuda do trzech Dni"
Opublikowano
wytrzyma jezeli bys zrobił elektroniczne odciecie przy 4.5 tys obrotów i dal jakies 1.2 bara moze nawet 1 bar to chyba by wytrzymało ale to WIELKIE CHYBA bo to raczej bys nie zyskał na mocy tylko było by to samo :/ lepiej nabimbac 0.6 bara i zostawic i wtedy bedzie duza róznica
"Rzeczy niemożliwe Od Ręki, Cuda do trzech Dni"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O wytrzymałośc IS bym się nie zastanawiał, wał jest kuty wiec trochę wytrzyma. Bardziej bym sie martwił kosztami. Po co pakować sporo kasy (koszty turbo, przerobie kolektrora wydechowego, orurowanie, intercoler. Jak chcesz osiągnąć spore moce, rzedu 200 i dalej to trzeba odprężyć silnik (inne tłoku lub kombinacja z grubszymi uszczelkami pod głowice. Wydaję mi sie ze lepiej, znaczy proście robić swap na jakieś6 cylindór, a jak masz nawet wiecej kasy to swap z m3 e36. fabryczna moc, ponaad 300km i wytrzymałość oryginalna. No chyba ze nie lubisz isć na łatwizne, to droga wolna. Kiedyś czytałem o IS z turbo z mocą na poziomie 350/400km

 

IRD, jakie odcięcie o czym ty mówisz??????? jakie 4500tyś obrotów, silniku turbobenzynowe z powodzenie kręcą sie do 7000-8000tyś obrotów.

Opublikowano
tak ale zakreć uturbioną benzyna do 6-8 tyś takim isem to zobaczysz jak korbowody wyleca z silnika jest filmik nawet na yt jak tak zrobili i duzo nie było do zbierania z silnika jak poczytasz o spręzaniu turbiny w dieslach i benzynach to dowiesz sie dlaczgo silniki bez turbin sa wysokoobrotowe a z turbinami nie. oczywiście mozna zakuć silnik i wtedy bedzie zyleta na turbinie chodzic do 6 tys ale to sa koszta graniczące z kupnem nowego auta :D:D
"Rzeczy niemożliwe Od Ręki, Cuda do trzech Dni"
Opublikowano
aha i jeszcze do turbo musiałby odpreżać silnik do ciśnienia max 6 najlepiej do 5.5
"Rzeczy niemożliwe Od Ręki, Cuda do trzech Dni"
Opublikowano
no to kolego jak bawisz sie w zakówanie silnika to zamontuj kompresor na szerokim pasku jak w "AMERYCE" :D i bedziesz mial mocy ile chcesz :D
"Rzeczy niemożliwe Od Ręki, Cuda do trzech Dni"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawe dlaczego nowy silnik bmw z modelu 135i/ 335i bez problemu kręci siędo 7 obrotów? hmmmm No jak ktoś uturbia silnik a odpowiednio nie wzmocni silnik do znacznie wiekszej mocy to sam prosi się o kłopoty. Sporo aut co startuje w SSS, ma silniki doładowane benzynowe co krecć sie po 10tyś i sie kręca. Ale sa dostosowane do tych warunków. A jak ktoś z silnika dostosowane do np. 100km, robi 200 i liczy na to że to pojeździ bezawaryjnie to jak liczyć na to że Pani co stoi przy drodze i świadczy usługi seksualne jest dziewicą.
Opublikowano
no to kolego jak bawisz sie w zakówanie silnika to zamontuj kompresor na szerokim pasku jak w "AMERYCE" :D i bedziesz mial mocy ile chcesz :D
"Rzeczy niemożliwe Od Ręki, Cuda do trzech Dni"
Opublikowano
dokładnie zgadzam się z toba zabawa z turbiną to jest dla ludzi którzy nie maja co robić z pieniędzmi
"Rzeczy niemożliwe Od Ręki, Cuda do trzech Dni"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kompresor ma tą wadę, że by dać moc zabiera parę koni od silnika. No i nie da się uzyskać takiej mocy jak z turbo.
Opublikowano
no niestety tak taka wada kompresora jest
"Rzeczy niemożliwe Od Ręki, Cuda do trzech Dni"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja ci powiem, M60b44 i spore turbo....600km. gdzie w landach była taka bawara. A w szwecji jest koleś co ma e34 z v10 z m6 i turbo o mocy 1000+....
Opublikowano

Osobiscie uważam że nieco śmieći można by pokasować

 

ale nie chce się ,,,

 

generalnie uturbienie IS'a jest całkiem realne i dosyć proste i wcale nie musi być bardzo drogie z tym że :

 

Jeśli mowa o prawdziwym projekcie to wpierw należało by sprawdzić stan Twojego IS'a

 

jeśli szału nie ma to szukać np 2.8 czy też 2.5

 

albo jeszcze prościej będzie kupić silniejszą buńkę

 

same kolektory pod turbo dają jakieś 1200zł co najmniej dodatkowo reszta układu wydechowego i już masz 2000zł

dlatego nie wiem czy warto pisać dalej :)

 

może poprostu odpuść bratu :)

 

 

problemy o których mówiła wiekszość raczej odpadają bo nikt seryjnego IS'a nie pompuje 1.5 bara :)

bezpieczne doładowanie do takiego silnika (bez odpreżania np 2 uszczelki pod głowice) to jakies 0.5 bara i wtedy już to auto idzie 2x lepiej bo zmienia się masakrycznie krzywa mocy i momentu obrotowego, auto zaczyna brać od dołu

 

a niestety uturbienie IS'a to około 8 tysięcy i nie ma że boli

 

 

wpierw musisz celować w moc jaką chcesz osiągnąć

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To samo mniej wiecej pisałem na początku, a że troche fantazji potem puściliśmy hmmm...

W jaką moc by nie celowal, w BMW taniej i bezpieczniej jest robić SWAP, a uturbinie IS jest sztuką dla sztuki, jak ktoś koniecznie chce mieć IS turbo i do tego odpowiednie środki. A by ozyskać moc z IS taką by Celice objechać to smiem wątpić czy i 10 tyś starczy. Ale zobaczymy co koleka wymodzi w swoim IS, bedziemy się uczyć na czyiś błędach :mrgreen:

Opublikowano
hah Kolega już wemnie wątpi ;] no nie jestem pewny jak już pisałem czy to będe robił zależy jak będzie z kapusta jak już wcześniej wspominałem xDD ;]] ale raczej będzie SWAP. Narazie mam 1.8 zwykły a że mam okazje kupic 1.8IS to kupie zrobie go i wsadze on przynajmiej będzie miał moc żeby napędzac szerokie laczki 225 xDD ;] bo ten nie daje rady heh xDDD później się pomyśli ;] i napewno to opiszę na forum ;]] Pozdrawiam Chomik xD ;]

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.