Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam taki mały problem z lewym lusterkiem a mianowicie lusterko się samo przestawia w dowolne pozycje po otwarciu auta z kluczyka. Jedynym obecnie znanym mi rozwiązaniem tego problemu jest wyłączenie pamięci lusterek zewnętrznych tak żeby się automatycznie nie przestawiały do zapamiętanej pozycji dla danego kluczyka.

Podobno da się to zrobić NCSem i tu moje pytanie.

Czy ktoś może już robił coś takiego w E91 (2007 r.) i może mi napisać:

- jaką opcje przestawić i na jaką wartość

- w jakim module to zaprogramować

- jakiego pliku użyć

Za powyższe i inne porady z tym związane będę bardzo wdzięczny.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

Problem jest bardziej skomplikowany ponieważ ja jestem początkującym posiadaczem BMW i nie mam tego oprogramowania. Byłem natomiast już raz z tym problemem u mojego mechanika i on właśnie próbował przestawić tą opcje o której pisałeś ale niestety zapis się nie udawał. Mówił mi że wcześniej tego modułu nie programował i tu zacytuje "nie jestem pewien czy dobrego pliku używałem".

Nie wiem na ile jesteś zaawansowany w temacie ale może wiesz jakiego pliku powinno się używać przy tej operacji.

Ewentualnie jeżeli jesteś w stanie napisać co mniej więcej krok po kroku należy zrobić aby przestawić tą opcje o której pisałeś żeby ją zapisać z powodzeniem.

Opublikowano

Hmmm... Może nie wiedział w jakim module to siedzi.

Natomiast instrukcja jak kodować znajduje się w tym dziale,poszperaj troszkę. Ewentualnie kup sobie interfejs i sam sobie to zrób, bo z tymi mechanikami to różnie :D

Opublikowano

No właśnie próbował w tym module co pisałeś ale nie udawało się tak jak już pisałem.

No nic dzięki za pomoc. Będę drążył temat dalej.

• 3 tygodnie później...
Opublikowano