Skocz do zawartości

735i Gwałtowne przerwy w pracy silnika!!!! Szarpie!Pomocy!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Panowie jakies 2 miechy temu podrózujac przez Niemcy auto nagle zaczelo strasznie przerywac - zaznaczam, ze mam instalke do gazu. Auto trzesło się strasznie, zarówno na benzynie jak i na gazie. Po jakimś czasie-5min wszystko wrócilo do normy, cisnąłem nawet 230 po tym, ale za jakis czas znowu to samo i tak kilka razy. Na drugi dzien auto juz tylko strasznie kulało. Po dojechaniu do celu auto odstawilem do mechanika, który stwierdzil, ze padł modól sterójacy praca silnika. Szanowny Pan kolszeka angol zajeb... wstawil mi modól od 730i i wszycho wrócilo do normy, ale tu za jakis czas pojawil sie inny problem. Auto co jakis czas przerwie sobie, SZARPNIE w czasie jazdy, czasami raz, czasami dwa razy jaby brakowało mu iskry na świecach, brak pracy na jednym czasami dwóch cylindrach a przy tym na desce zapala mi się czerwony wykrzyknik na ułamek sekundy - a jak mu dam w pedał to zamiast przerywac to wali w ssacy, az filtr powietrza rozpina i to zarówno na benzynie jak i na gazie-dokladnie to samo jest! Zmienilem kopólke, palec rozdzielacza, przewody, cewkę, impulsator. Nie wiem co spowodowalo usterke mojego oryginalnego modulu, czekam na informacje od mojego mechanika, ale ze wstępnych informacji powodem awarii mojego modólu było zbyt duże napięcie na kompie i sie spaliło w nim coś. Panowie co robic, gdzie szukac i w która strone? Czy modół od 730 moze powodowac chwilowe braki w sterowaniu zaplonem czy może zbyt ubogą mieszankę podaje ten modół od 730 i to powoduje te przerwy i strzały??? Wiem też ze sonda jakos dziewnie sie zachowywala-na biegu jałowym pracowala i sie zatrzymywala przy wartosci 0,01- nie pamietam dokladne a jak pokreciłem silnikiem to bylo ok! Czy sonda może tu mieć swoje 3 grosze??? Wydaje mi sie ewidentnie nie ma iskry na któryms z garów - strzały w ssacy lub przycinaie sie silnika, szarpnięcia

Jeszcze jedna istotna informacja-miałem wymieniany rozrząd cały i kolejny już angielski majsterm, ale nie ten co go wymieniał - stwerdził, że pod deklem są tam jakieś dwie rzeczy, które mogą powodować przycinanie się silnika- nie wiem o czym mówił bo miał straszny akcent- jakieś dwie śrubki czy coś takiego czy może blaszki??? Panowie piszcie i sugerujcie co robic i gdzie szukać??? Silnik zaczął przerywać jeszcze przed wymianął rozrządu!! Jeszce jedna infomacja - auto na biegu jałowym też gubi prace i zapala się również czerwony wykrzyknik na desce, ale czasami występuje efekt zupełnie odwrotny- obroty na pół sekundy wskakują wyżej na ponad 1000 i opadają z powrotem do normalnego poziomu- czy to silnik korkowy powoduje?? Wiem, że trzeba go troche podreperować ale zazwyczaj obroty tylko ida w dól i jest nierówna praca na biegu jałowym przy szwnkującym silniku krokowym. Przepływka tez jest ok po dlączeniu wtyczki silnik dławi sie i wkońcu gaśnie a jak ja szybko podepnę to praca wraca.

I jeszcze ostatnia rzecz- gdy po odpaleniu auta odrazu daje mu ostro w rurke i trzymam ją na wysokich obrotach- powyżej nie mniej niż 3,5tyś/min to szarpnięcia i strzały nie wystepują ale od dwóch dni wywala mi bezpieczink 3AM od instalacj gazowej-instalaka na sondzie lambda, a wywala go w momencie przełączenia auta z beznzy na gaz cała instalacja poprostu się wyłacza zupełnie i auto powraca na benze. nie wiem czy ma związek z pozostałymi objawami???

Pomocy!!!! Pomocy!!!

DEF

Pozdro

DEF

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze, to komp z 730 różni się mapą stałą. Najprawdopodobniej po adaptacji błędy mieszczą się w zakresie regulacji, ale jednak nie jest to najlepsze wyjście...

Nie wiem, jaką masz instalację LPG, ale może masz nieszczelności i LPG dostaje się do kolektora ssącego i mieszanka jest za bogata, na co reaguje sonda.

Przypuszczem, że nie powinna to być wina kabli/świec, bo byłby to raczej stałym objawem, a nie chwilowym bez powodu. Chociaż w tej kwestii już nie jestem tak pewien.

Kai
Opublikowano
ja u siebie mam cos podobnego ale ja nie mam gazu u mn ie objaw jest nastepujacy czasami jak jade i trzymam gaz rowno w zakresie obr 1500-2000 to czasami zacznie szarpac ale jak dodam gazu lub odejme to szarpanie ustaje to sie pojawia rzadko ale jak jest to wyglada to nie fajnie dla siedzacych w srodku moze wiecie co to

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.