Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Ile maksymalnie można obniżyć auto, aby nie było problemów z obcieraniem koła o rant przy przejeżdżaniu przed przeszkody poprzeczne.

Obecnie mam 2cm między kołem a nadkolem, et nie jest za duże, bo koło schowane ok 1cm do środka, ale jednak potrafi nieźle przytrzeć.

Czy ktoś borykał się z tym problemem, i go w jakiś sposób rozwiązał ?

A, obecnie jest standardowe zawiesznei, znaczy kolumny od e30. Jak to wygląda w przypadku wymiany na 5 szpilek i gwint.

Edytowane przez croowab
Będziesz Mógł Więcej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie wszystko zależy od rodzaju felg, na zwykłych 14 stalówkach to koła mogą się schować minimalnie w błotniku i nie bedzie obcierać. A jak juz bedzie bardzie wystawć to bedzie szorować. U mnie poprzedni właściciel zaklepał ranty błotników. Jak chcesz mocno obniżyć, przy słusznej szerokości (9cali) to niestety rozklepanie błotników nie ominiesz. Ale wszystko da radę zrobić tak by to wyglądało na ORI wykonanie..
Opublikowano

Chodzi o to, że przy normalnej jeździe wszytko jest ok, ale przy skręconych kołach koło wychodzi na zewnątrz i czasem potrafi obetrzeć.

Zastanawiam się czy mocne utwardzenie zawieszenia, lub zmiana na kolumny z e36 załatwi tę sprawę.

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano

Tak wygląda przestrzeń między oponą a błotnikiem. Zmierzyłem i jest dokładnie 2cm.

Nie ma problemu przy przejeżdżaniu przez poprzeczne przeszkody. Żadnych obtarć.

http://img23.imageshack.us/img23/8721/img0051di.jpg

http://img23.imageshack.us/img23/8002/img0065wz.jpg

 

Problem pojawia się gdy koła są skręcone.

http://img24.imageshack.us/img24/6787/img0058ug.jpg

http://img853.imageshack.us/img853/2173/img0061mw.jpg

 

Jak widać szpara jest malutka i już lekko wygięło blachę.

Zastanawia mnei jak jeżdżą ludzie przy większym obniżeniu i szerokości koła 9j.

Błotniki lekko przyklepię, tak aby było dobrze, ale na przyszły sezon przymierzam się do borbet 9J albo bbs też małe Et i 9j.

Obecnie siedzi bilstein B8, ciekawi mnie czy usztywnienie w zerkpolu załatwiło by sprawę.

Będziesz Mógł Więcej
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Z tyłu mam 225/40 18R i jest idealnie ;] trzeba troche wyklepac ale jest ok, sprzodu musze miec 215/35 18R ale ja mówie o E30 z 92r bo tak to próbowałem 225 z dystansami 1,5 cm ale obcierało o plastiki w nadkole ;/// :norty:

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

Opublikowano
Ogólnie nie jest źle, więc na razie po prostu uważam. W przyszłym roku wyślę amory do regeneracji z usztywnieneim +20%. Spęzyny oryg. weitec bilstein, więc chyba dopasowali to odpowiednio, ale i tak zastanawim się nad H&R.
Będziesz Mógł Więcej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.