Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów.

 

Moje pytanie jest takie:

Dlaczego kręcę kluczykiem, kręci elegancko i niby łapie ledwo ledwo

ale jednak nie czasami 7min musze startować :duh: zeby złapał.

Wsopmnę o tym co przydatne czyli autko stało 6miechów i jak odpaliłem

to chodziło tak jakby nie na wszystkie garki i wogóle słabe na drodze.

Zmieniłem kable(w nocy aż świeciły po machą :) ) i świece.

Pomogło w tym sensie że powróciła kultowa praca i moc silnika,

Natomiast dzisiaj chciałem zapalić i nic złapał na chwilę.

Zaglądłem pod mache a że machanikiem nie jestem zaobserwowałem

mokry wręcz kapiący filtr stożkowy, dotykam a to paliwo i tu pytanie

dlaczego tak sie stało o co chodzi wogóle ?

Jeszcze dodam że na ciepłym silniku pali dobrze czasami z gazem bo zdechnie.

 

 

Poproszę was o jakieś rady i sugestie.

Pozdr.

Opublikowano
Jeśli masz po przeciwnej stronie od przepustnicy na kolektorze ssącym wtrysk rozruchowy to pewnie on padł i leje ci w filtr odłącz go , chwile dłużej pokręcisz a odpali bez problemu
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam jakoś nie było wcześniej czasu....

Zauważyłem tam cos takiego ale czy to jest to to nie mam pojecia

nie jestem mechanikiem ale może sobie z tym poradze.

Jak odłącze ten wtrysk rozruchowy to rozumiem że przestanie lac w filtr

powietrza tak ? Ale czy przestanie zalewac silnik ???

 

Poprosił bym Cie może o jakąs fotkę jak to wygląda i może mały opis

gdzie i jak go odpiąć bo chciałbym zlokaliować przyczynę i kupić co potrzebne a

narazie nawet nie wiem co jest grane...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.