Skocz do zawartości

e36 318i Kilka Problemów..


klimek1990

Rekomendowane odpowiedzi

Witam piszę w jednym poście żeby nie zaśmiecać forum. Tak więc przejdę do sedna sprawy.

 

Kupiłem niedawno BMW e36 318i, jest to moje pierwsze BMW i mam z nim problemy od początku takie jak.

- Czasami jak się zagrzeje silnik (Rzadko kiedy ale tak się dzieje) to długo trzeba nim pokręcić żeby odpalił.. (Podobnie jak z TDS'em jak już ma pompę dojechaną)

- Jadąc czasami na luzie gdy się rozpędzę wskazówka od obrotomierza i od spalania skacze pod max i opada i za 1-2 Sec znowu tak kilka razy i wraca do normy.

- Trzyma nie równe obroty, falują strasznie jak już ssanie się wyłączy. Czy przyczyną może być sparciały wężyk zaznaczony na zdjęciu niżej? bo ma aż dziury ze starości. (Przykładowe zdjęcie z Google.pl)

http://img855.imageshack.us/img855/7677/rihf.jpg

.

.

- Od strony kierowcy auto jest delikatnie jakby opuszczone, wygląda jakbym stanął strona pasażera na jakimś niskim garbie, a sprężyny nie widać żeby były po pękane bo podnosiłem samochód żeby je oglądnąć.. (Niżej foto , co nieco widać)

http://img827.imageshack.us/img827/7083/zdjcie0004p.jpg

.

.

- Czasami najadąc na mala dziurkę lub jak jest wypukłość na ulicy z tyły od str pasażera słychać stuk, ale tylko na małych dziurkach bo na dużych nie słyszę tego. (Stuk podobny jakby mały młoteczek latał luźno w tym korytku plastikowym w bagażniku co jest po prawej stronie).

 

-Klepie czasami coś w silniku jakby któryś zawór, raz klepie raz nie, najczęściej zaczyna klepać po wkręceniu na wyższe obroty i dopiero po jakimś raz krótszym raz dłuższym czasie to ustaje. Dodam jeszcze ze jak wkręcę go do odcinki to parcha jakby dusił się na 3 gary ale troszkę tylko dam mniejsze obroty i znowu jest git.

 

To by było chyba na tyle, proszę o szybkie odpowiedzi w miarę możliwości i Pozdrawiam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego delikatnego stukania jak oczywiscie nie masz tam nic w srodku w bagazniku to stawiam na tuleje wachacza ostanio przerabialem to w swoim e36, ale dla pewnosci jedz na stacje diagnostyczna niech sprawdza to doklanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wysokosci moze sprezyny sa rozne po obu stronach?? Kij wie co poprzedni wlasciciel kombinowal.

Wydaje mi sie ze jakby zmienial to by zmienial 2 z tyly albo 2 z przodu bo pierwszy raz slysze zeby ktos jedna strone tylko robil ;p

 

Wiesz wiadomo ale jak tez wiadomo polak potrafi. Bo wsumie nic innego do glowy nie przychodzi :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego delikatnego stukania jak oczywiscie nie masz tam nic w srodku w bagazniku to stawiam na tuleje wachacza ostanio przerabialem to w swoim e36, ale dla pewnosci jedz na stacje diagnostyczna niech sprawdza to doklanie

 

Tez mi się wydaje właśnie ze tuleje , a jaki koszt tulejek z robocizna w warsztacie płaciłeś?..

A co do sprężyn to niedługo kupuje -40 sportowe na przód i tył i zobaczymy czy będzie stal równo :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuleje polecam firmy LEMFORDER nie radze bawić się w jakieś tańsze zamienniki bo nie warto. Wymieniałem sam ale jak nie masz sprzętu i umiejętności to nie radze wymieniać samemu bo jak się okaże ze jest zapieczona to cały dzień ci zejdzie na wymianie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.