Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Weź talk, obsyp nim wszelkie łączenia węży, króćców. Jak talk się zabarwi to będzie wiadomo gdzie jest nieszczelność. Sprawdź dywaniki w środku auta, zdemontuj osłonę pod kierownicą, posprawdzaj. Do zbiorniczka nalej oczywiście tyle ile powinno być - do kreski poziomu a nie do pełna pod korek. Może być też sama chłodnica, nie wiem czy nowa zamiennik czy też używana. Jak sprawdzisz węże będzie można kombinować w stronę chłodnicy itp. Nie zapomnij o sprawdzeniu uszczelki na zbiorniczku wyrównawczym - najczęściej z tego elementu przecieka.
tel. 514.99.46.99
Opublikowano
jeżeli będziesz jeszcze raz odpowietrzał to zrób tak daj na maxa ciepły nawiew i ustaw na szyby i trochę pogazuj zobacz czy płyn będzie wchodził w układ. Być może że masz porządnie zapowietrzoną nagrzewnice
Opublikowano

przepraszam panowie ze dopiero teraz odpisuje, ale nie mam czasu kiedy.. Dziekuje za porady, pobawie sie w sobote.

Mialem ostatnio chwilke wolnego czasu i chcialem sprawdzic gdzie jest ta nagrzewnica, rozkrecilem kierowcy plastiki pod kierwonica i niby tam powinienm widziec dwie rurki ktore ida do nagrzewnicy- ja nic takiego nie widziałem.. auto mam z klima? nagrzewnica jest w innym mioejscu?

Opublikowano

aha czyli jak jets klima to nagrzewnice wyciaga sie od strony pasazera a gdu nie ma klimy to wyciaga sie od strony kierowcy?

bo od storny keirowcy widzialem jakies 3 aluminiowe rurki...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

panowie odkopuje stary temat...

NIe udalo mi sie dotychczas naprawoc ogrzewania jest tak jak było..

 

Cos mi teraz mowi ze to jest POMPA WODY! Kolego BIZON8000 wyslałes mi filmik na którym widać przy dodawaniu gazu leci plyn z tego malego kanaliku do zbiorniczka wyrównawczego... JA TAK NIE MAM ani na zimnym ani na cieplym... od ostatniego postu jaki napisałem w tym temacie ani razu nie dolewałem plynu do chlodnicy bo nie ubywał.

Opublikowano

1. Brak strumienia.

Jest kilka powodów braku strumienia z kanału wylotowego odpowietrzenia

- zapowietrzony układ,

- zatkany kanał,

- urwany wirnik pompy wody,

- pęknięty boczek chłodnicy - chłodnica zintegrowana ze zbiorniczkiem,

- otwarty lub brak termostatu - czasami przy bardzo niskim strumieniu,

- mocno bijąca kompresja do układu.

Opublikowano

- zatkany kanał,

- urwany wirnik pompy wody,

 

wlasnie to obstawiam ewentualnie termostat ale napewno to sprawdze!

 

 

a co myslicie o uszczelce pod głowica??

Opublikowano
Ja mam to samo (M40B16) kreska w pionie ogrzewanie na full i gorąco jak w piekle, stane na światłach i już troche chłodniejsze (nie żeby zimne), mam wrażenie ze termostat mam zawieszony, bo zanim wskazówka dojdzie do pionu to musi minać z 15 minut.... nieszczelności nie ma, auto bez klimy, visco sprawne, odpowietrzony, pompa wody??? :mad2: już druga zima... chyba plastikowe łopatki w pompie padły albo coś, "z pompą to jest tak ,że albo dziala albo nie" pozdrawiam
Opublikowano

I jak kolego saanchez udalo sie cos ustalic? Ja dzisiaj wykreciłem termostat wraz z pompą wody. Łopatki w pompie metalowe i nie ma zadnych luzow na osi. Termostat wsadziłem do garnuszka z woda gdy woda sie zagotowała termostat byl juz otwarty... Jutro biorę sie za NAGRZEWNICE I elektrozawór. Mam nadzieje ze to bedzie któras z tych rzeczy do wymiany/naprawy!

Macie jakies cenne wskazówki??

Opublikowano

elektrozawór wyciagniety w 20 minut no i co? -w srodku nie bylo jakiegos mega duzego syfu ale te gumki w srodku (membranki) byly podziurawione, opprzerywane. Jakie jest zadanie tych gumek? moge zalozyc elektorzawor bez tych gumek?

co jeszcze zauwazyłem? - po podlączeniu elektrozaworu na sucho , przekrecilem stacyjke na II i grzebałem z ogrzewaniem cieplo zimno nawiew na nogi szybe itp itd.. a eletkrozawor ani drgnoł, nic sei nie zamkenlo ani nie otworzylo? ? o co chodzi?

Opublikowano
chodzi o to że albo elektrozawór nie działa albo potencjometr w ogrzewaniu do wymiany ja bym stawiał na elektrozawór często ta część pada
Opublikowano

mozna w jakis sposob sprawdezic czy to potencjometr czy sam elektrozawor? nie chce kupowac nie potrzebnie tego albo tego. kasy malo

 

a to ze elektrozawor czesto pada to tez slyszalem..

 

czy elektrozawory czyms sie roznią? np e36 1.8 a 2.5 albo 2.0?? bo mam pare na oku ale nie pochodza z aut z moja pojemnoscia? ja mam 2.5

Opublikowano
najlepiej jak by to sprawdził jakiś elektryk miernikiem elektrycznym czy zmienia się napięcia na potencjometrze albo na elelktrozaworze
Opublikowano

tak, masz racje ale mi bardziej chodzi o instrukcje w stylu "zrobie to sam".

na jakiej zasadzie dziala ten eltktrozawor? wie ktos z forum? gdy jest ustawione na zimne to elektrozawor jest otwarty zamkniety? acha dodam ze mam ogzrewanie 2strefowe z klima

Opublikowano

dokonałem kolejnego pieknego odkrycua :D akus byl na wyczerpaniu dlatego elektrozawor nie dzialal na sucho.

Niedawno poszedlem sprawdzic czy teraz bedzie jaka kolwiek reakcja no i byla... przypominam ze elektrozawro jest rozebrany wiec widze tylko 2pompki i 2 bolce wystajace ... zaplon na II, krecilem pokretlo LEWE "cieplo/zimno" w elektrozaworze 2 cycki sie chowaly na maxa lub wychodzily do polowy, natomiast gdy krecilem PRAWĄ gajga "cieplo/zimno" nie bylo zadnej reakcji!

 

Tak powinno byc czy nie?

 

kolejne pytanie na ktore nie dostalem odpowiedzi:

- czy kazdy elektrozawor jest przypisany do pojemnosci silnika??

 

Panowie czekam na jakiekolwiek podpowiedzi z waszej strony, robi sie coraz zimniej !

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

nie moge jej odpowietrzyc ni H....! na górkach, pagórkach, nawet nie chce sie przegrzac trzyma 90 stopni i ani drgnie...

Dowiedziałem sie ze nie da sei odopwietrzyc e36 2.5 przez ten odpowietrznik co jest na chlodnicy, niby jakies odopwietrzniki czy odowpietrznik znajduje sie na bloku silnka, spotkał sie ktos z taką informacją? No chyba ze jest jakiś magik z Poznania ktory odpowietrzy mi auto, rozwiąże moj problem przez ktory nie moge zasnąc nocą :mad2: :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.