Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jakiś czas temu zabrałem się za wymianę pierścienia uszczelniającego turbo na rurze, która prowadzi do filtra powietrza. W momencie kiedy ją wyjąłem zauważyłem, że przepływomierz powietrza jest delikatnie mokry, jakby od oleju. To samo dotyczy łopatek turbiny. Czym może być to spowodowane? Jak pamiętam, to do tej rury dochodzi wąż od odmy, nie wiem czy może mieć to wpływ. Mechanik powiedział mi, żebym szykował fundusze na nową turbinke. Fakt, że troszeczke ją słychać i ma mały luz... Do tej pory nie zauważyłem nawet minimalnego ubytku oleju w silniku. Kierunek powietrza jak się orientuję to filtr-turbo, czyli wydaje mi się, że nawet jest to niemożliwe żeby była to wina turbiny. Od kilku dni chodzi mi po głowie jej regeneracja (czego się trochę boje), ewentualnie zakup nowej. Tak przy okazji zapytam czy może ma ktoś namiary na sprzedawce, który mógłby załatwić takową w przystępnej cenie? Z góry dziękuję za każdą informacje.
Opublikowano

Po pierwsze to zmień mechanika. Stara śpiewka "mechaników". Wymieniac na nowe to kazdy umie.

Zazwyczaj tam gdzie pojawia sie olej jest nieszczelność.

Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.