Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czuwaj

 

Czy może ktoś przerabial temat przekładki zegarów z modelu poliftowego do modelu sprzed liftu? Zależy mi na zegarach od temperatury pracy silnika, a u mnie jest tylko wskaźnik pojemności zbiornika paliwa :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pasować pewnie pasuje ale nie wiem czy to uruchomisz
Opublikowano

Wydaje mi się że to nie tylko zegary będą do wymiany .

Ja przynajmniej nie spotkałem się z ani jednym elementem którym dokładałem ( elektronicznym ) w który samochód nie był wyposażony , aby nie trzeba było zamawiać dodatkowej wiązki :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie będzie łatwo bo licznik połączony jest z centrlką silnika. trzeba by wszystko kodować. wątpie
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

oczywiscie ze sie da, sam zmienilem licznik w swojej e91 na poliftowy ( choc latwo nie jest i sprzet potrzebny )

 

pokusil bym sie nawet o zmiane w jedynce na taki z trojki

  • 1 rok później...
Opublikowano

Ktoś może się orientuje czy jest problem ze zmiana tarcz? wystarczy rozebrać licznik i przełożyć tarcze ? żadnych problemów z elektronika nie będzie ?

i czy tarcza pre lci różni się czymś od lci ? bo na pierwszy rzut oka nie widzę żadnych różnic

Opublikowano
Po LCI zależy od modelu. Przynajmniej w dieslach, 118d ma zegary takie jak tuhttp://data.motor-talk.de/data/galleries/0/18/3395/8184489/1er-abholung-tacho-16448.jpg do 240 km/h, natomiast każdy model wyżej (120d, 123d) ma już takie małe kreseczki pomiędzy konkretnymi prędkościami, zarówno na obrotomierzu jak i prędkościomierzu - jak tu http://www.autotest.de/images/bmw-1er-cabrio-der-tacho-4a0967458c5855.47006141.preview.jpg do 260 km/h. To z różnic czysto wizualnych ;)
Opublikowano

o tym do 260km/h to wiem ;)

tylko właśnie interesowało mnie czy nie ma żadnych różnic pomiędzy pre lci a lci w 118d czyli prędkość do 240, czyli wychodzi, że chyba nie ma żadnej różnicy w tarczy

 

# może ktoś posiada jakiś diy czy filmik jak wymienić te tarcze ?

Opublikowano
Czy ktoś się orientuje czy przy wymianie zegarów na takie same jak powinienem mieć w swoim aucie będą problemy z przebiegiem? używane zegary kupione na allegro nie nadpiszą mi przebiegu w innych modułach? Chciałbym aby mój oryginalny przebieg pozostał oczywiście.

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.