Skocz do zawartości

Spadek mocy, wysokie spalanie, kreci do 3000 obrotow.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam bmw 530 d touring z 2003 r steptronic.

Problem jest nastepujacy auto bardzo slabo przyspiesza moge pomarzyc zeby ruszyc rowno na swiatlach ze skoda octavia 2.0 tdi, spalanie tez jest nienormalne bo 14,5 litra przy bardzo spokojnej wrecz za spokojnej jezdzie po miescie to absurd, na trasie tez nie lepiej bo przy stalej jezdzie na autostradzie z predkoscia 130 km pokazuje mi 9 litrow. Chcac kilka rozwinac maksymalna predkosc doszedlem do 190 km na godzine razudalo mi sie osiagnac 210 bobylo z gorki przy czym 4 bieg ciagnie mi do okolo 4200 obrotow a 5 tylko do 3100p i staje po przelaczeniuna manual i zmiania z 4 na 5 auto samo zmienia na 4. Do tego przprzyspieszaniu strasznie czasami wyje . Turbo noew filterpaliwa wymieniony na kompie zadnych bledow jedyne co jeden specmi powiedzial to ze okablowanie wentylatora jest wadliwe ion raz chodzi raz nie i silnik sam siebie ogranicza, do tego czasami klima nie dzialala co wg niego bylo normalnoscia przy tej usterce ale po jej usunieciu nic praktycznie sie nie zmenilo tylkoklima chodzi. Przeszukalem cale forum odnosnie mego problemu i szczerze mowiac nic podobnego nie znalazlem.

Z gory dzieki za odp i tak przy okazji moze ktos zna jakiegos dobrego speca w londynie?

Pozdro

Opublikowano
Miałem podobny problem. Sprawdź, czy nie ucieka Ci gdzieś powietrze. Ja miałem dziure w kolanku doprowadzającym powietrze z turbiny do kolektora, co objawiało się znacznym spadkiem mocy, zwiększonym spalaniem, świstem przy wyższych obrotach i "mieszaniem" biegami przez skrzynie, zrzucała biegi na niższe, a auto ledwo przyspieszało. O jakichkolwiek osiągach mogłem pomarzyć. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Nie zwróciłem tylko uwagi jakie obroty silnik osiągał na poszczególnych biegach.
Opublikowano

Po pierwsze auto na diagnoze,podłaczyćkomputerem sczytać błedy. Po drugie sprawdzić przepływomierz czy działa dobrze, po trzecie jakie ciśnienie masz powietrza i paliwa w czasie jazdy (chodzi o wartosci maksymalne).

Do piero po takim sprawdzeniu mozna określic czy dolot, czy turbo, czy przepływomierz czy może jakas duperela.

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Siema

Wroce do tematu. Bylem u mechanika na komputerze wszystko ok wymienil mi przewody podcisnienia bo byly w oplakanym stanie i jakas czesc przy kolektorze taki drut z plastikowymi klapkami bo bylo uszkodzone. Auto zbiera sie lepiej do 100 ale i tak chyba nie jest to co powinno byc. Natomiast v max dalej nie zmieniona 180-190 i zbiera sievstrasznie slabo powyzej 100 i dalej samo zrzuca bieg z 5 na 4 tak ze nie mam pojecia o co chodzi. Dodam ze padl mi nawiew i co ciekawe zaczal dzialac powyzej 130 km jak schodzilem ponizej dalej "byl popsuty" masakra moze ktos ma jakis pomysl what the f... Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.