Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest chyba jakiś element który dba o to by w układzie paliwowym nie było powietrza. Jak pompa jest poza zbiornikiem to mozę czasami z niego zassać powietrze w trakcie ostrej jazdy na zakrętach a to urzadzenie w połoczeniu razem z tą 20 mają za zadanie bdać o to by nie było powietrza w ukłądzie.

Tak mi się gdzieś obiło o uszy. Ale u mojego taty zmienialiśmy silnik z gaźnika na wtrysk i caly temat został ominięty i chodz isobie bez tego. No ale jest LPG wiec temat jakiegoś lewego powietrza tak nie dokucza.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
a regulator jest o czego? czy to może jest dodatkowy.
regulator ma za zadanie utrzymac stałe ciśnienie na listwie bez względu na zapotrzebowanie silnika na paliwo .Regulator jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego.Tłumik tętnienia paliwa ma zapewnic jednostajny strumień dostarczany do listwy wtryskiwaczy ,ponieważ pompa nie zawsze podaje benzynę pod jednakowym ciśnieniem .Dlaczego ? chocby dlatego że akumulator jest słaby a Ty włączasz dmuchawę na max ,ogrzewanie tylnej szyby i inne prądożerne urządzenie które powoduje chwilowy spadek napięcia . Za tym idzie mniejsza wydajnośc pompy niż na sprawnym i mniej obciążonym akumulatorze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.