Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oczywiście że wszędzie są tylko na zamówienie--Bosal---każdy tłumik około 700 pln

o który tłumik Ci dokładnie chodzi? Masz kat czy nie?

Średnica rury w is to 50mm, nie ma większych problemów żeby dopasować...

Na początku miałem zamiast kata przelotowy taki imitator kata, a na środku i końcu ori. no ale nie wytrzymały próby czasu.

potem miałem ten sam przelot, a na środku -środkowy od VW LT, a na końcu reanimowany ori.

Potem jak końcowy się rozsypał zupełnie postanowiłem zbudować cały układ od nowa i teraz wygląda to tak:

-nie ma kata i nie ma nic na jego miejsce

-na środku znalazł się wcześniejszy przelot jednak rozpruty z wmontowaną rurką perforowana i wygłuszony wełną mineralną

- końcowy to nowy nabytek - Sebring

wszystko to daje radę, jednak dużo wody w Wiśle musiało upłynąć , aż się o tym dowiedziałem.

Staram się pisać posty takie jakie sam chciał bym otrzymać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tam jest kpl. środek + koniec. Walker jedyne 600złotych, u mnie w sklepie jutro do odbioru... Brak zamienników. JAk nie masz kasy to trzeba rzeźbić, spawać i cudować jak kolego powyżej napisał.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie, pojedzyńczo nic nie zamówisz u mnie, Zostaje tylko spawanie, rzeźbienie itp.
Opublikowano

Tutaj masz katalog Bosal z wybrana wersją z katalizatorem bo chyba były też bez kata: http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_select_order_list.php?query_nr=20&sysnr=02006060widać że środkowy i kocowy są razem, a myślałem że osobno,

a tutaj masz punkty sprzedaży http://www.bosal.com.pl/punkty-sprzedazy

Wydaje mi się że cena 600 pln u kolegi jest bardzo dobra jak będziesz chciał mieć jeszcze ori katalizator to cena będzie pewnie tez coś kolo tego albo nawet i większa.

Pozdrawiam !

Staram się pisać posty takie jakie sam chciał bym otrzymać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

Według katalogu bosal jest katalizator plus jedna częsc środkowy + końcowy, jednak wg, realoem jest http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AF93&mospid=47305&btnr=18_0165&hg=18&fg=20 czyli dwa różne elementy. W moim pierwszym e30 M42 był Kat, a w drugim nie.

Obydwie rury od kolektora wyglądały na ori i tak pasowały. Dokładnie ten sam rozstaw kryz, te same miejsca na lambdę. No chyba, że była to mega profesjonalna przeróbka w co nie wierze. Po za tym w katalogu nad katem pisze N/A czyli --- nie dostępny ( w firmie bosal) lub nie dotyczy?!?!?!?!więc ...

Staram się pisać posty takie jakie sam chciał bym otrzymać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

\W real oem nie ma wzmiany o wersji bez kata dla IS-a. Więc ktoś ładnie to zrobił lub silnik był po swapie po m40 bez kata.

Jesli chodzi o tłumik, to widzę że BMW przewidziało wymianę tego kompletu na pojedyńcze częśce, ale niestety nikt nie poszedł za tym w zamienniku.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ja na końcu mam tłumik od m40 za cale 120zl ze wszystkimi gumami i opaskami :P(+ koszty wysyłki na poziomie 20zl) pracuje hmm bez zmian a powyżej 4500/min już się robi głośno - przyjemnie głośno :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.